Slider

Sunday, December 7, 2014

Kurus dan Cergas dengan Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera !

Merasakan tahap kesihatannya agak membimbangkan, Dr. Normi Mohd mula mencari produk yang boleh membantunya. Konsisten dan disiplin dengan Shaklee, beratnya kian turun, tidak lagi tercungap penat naik turun tangga, baju kian longgar, bonus pulak, kulit semakin cantik.



Teruja dengan perubahan dirinya, Dr. Normi mula berkongsi kehebatan Shaklee dengan suaminya. Turut mengagumkan apabila suaminya juga kian sihat. Berhenti hanya setakat keluarga bererti beliau tidak pedulikan ramai lagi yang perlukan kesihatan yang baik. Langkah diteruskan, beliau terus menyebarkan Shaklee kepada lebih ramai di alam maya. Kini, selain sihat, beliau juga turut menjana income bulanan 4 angka. Setiap bulan, tanpa gagal! 

Dr. Normi & Ustaz Bakhtiar , Mei 2011

Dulu dan Sekarang :)



Hatinya mengakui keadilan sistem pemasaran Shaklee dan amalan bisnes di Group kami yang tidak membebankan. Tiada modal ribuan, apatah lagi puluhan ribu. Kami bermula dengan hanya apa yang ada di tangan. Kini Dr Normi & Ustaz Bakhtiar dalam pendakian ke tangga Key Coordinator !

Antara pelanggan mereka yang berjaya :)


Kesibukan menguruskan klinik, tidak membatasi Dr Normi untuk turut berjaya dalam Shaklee, kerana bisnes Shaklee, hanyalah online, dihujungnya jari 

--------------

Berjaya bersama Shaklee? Pilih mentor yang betul. Hubungi beliau di :
Facebook : Normi Mohd
WhatsApp / Telegram / smsm : 019 481 7803

Thanks for reading !







1 comment :

Mohd Khairul Mohd said...

nak kurus jugak lepas bersalin nanti.xsabar rasa nak ambik set kurus.hihi

Back to Top