Slider

Friday, December 5, 2014

MamaPride untuk keselesaan ibu :)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera !

Para ibu, tentunya ada pengalaman sendiri semasa bersalin kan? Banyak sangat kita baca, yang happy, gembira, tak kurang jugak yang ngeri, sedih dan menyayat hati. Semuanya dilakukan untuk kelahiran seorang bay comel, permata hati yang ditunggu-tunggu.

Bagi saya sendiri, ketika yang sangat menakutkan adalah semasa doktor atau nurse check bukaan. Masa tu rasa nak keriau pun ada, nak nangis pun ada (eh.. sama keriau dengan nangis).

Semalam, saya baca forward message dari rakan bisnes saya, tokey Shaklee besar, Puan Najla tentang produk untuk ibu-ibu yang sedang nak bersalin. Masa admit hospital tu. Produk Seluar Bersalin. Pernah juga dengar sebelum Najla bagitau, tapi sekali lalu. Sebenarnya ekspo ni dah lepas, tapi anda tetap boleh mendapatkan produk ini dari maklumat di leaftet ya.

Sangat baik untuk ibu-ibu, untuk meminimumkan pendedahan aurat kita semasa di ward dan di labour room. Sila baca maklumat di bawah ya :)

Penerangan lengkap

Disokong oleh tokoh agama :)

Inilah rupanya

Packaging

Testimoni yang menggunakannya

Testimoni lagi

Bagus kan? Yang nak bersalin tak lama lagi, boleh dapatkan ya. Para suami juga elok dapatkan untuk isteri anda. Boleh hubungi 0199009321 atau ke Page FB MamaPride

Hubungi mereka ya. Surijunior tak jual, nak set berpantang Shaklee yang best, ada kami jual :D

Thanks for reading !



No comments :

Back to Top