Slider

Wednesday, December 3, 2014

Mataku rabun, cerah kembali !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!

Beberapa bulan lepas, saya rasa mata saya kabur dan sedikit berpinau. Subtitle di skrin TV sukar untuk dibaca, signboard dari jauh pun jenuh renung ! Mungkin sebab masa  "membelek" skrin komputer terlalu lama setiap hari menyebabkan mata saya rabun !

Gambar hiasan. Err.. saya tak pakai spek :P


Saya mula rehatkan mata. Lebih dari hari-hari sebelumnya, tapi masih kurang berjaya. Agaknya dah lama stress dikenakan, jadi proses pemulihan tidak berkesan lagi. haha. Apa yang saya buat? Akhirnya saya konsisten dengan suplemen Shaklee iaitu Carotamax. Sesuai dengan namanya, Carot, suplemen ini sebenarnya adala pro-vitamin A.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, 
menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Habis sebotol, saya dapat rasakan pengelihatan bertambah baik. Bekerja dengan skrin komputer tidak sekabur dahulu. Alhamdulillah. Semalam baru habis suplemennya. Apa hebatnya Carotamax? Carotamax Shaklee memiliki 6 rumusan karatenoid paling berkhasiat, campuran campuran proprietari alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan manfaat kuasa karotenoid serba lengkap. Makanan harian kita sahaja tidak mencukupi untuk membekalkan kekuatan dan keaslian perlindungan antioksidan sebegini!


Carotomax mengandungi karotenoid semula jadi daripada buah sawit dan alga dunaliellasalina.

  • Mengekalkan kesihatan yang baik
  • Membantu menggalakkan pertumbuhan, menajamkan penglihatan dan merangsang perkembangan tisu*
  • Memelihara kesihatan kulit dan fungsi membran mukosa
  • Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet
  • Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet

Sungguh! Saya pun tak sangka mata saya pulih secepat ini. Mungkin kaburnya & stressnya belum sangat teruk, jadi pemulihannya lebih cepat. Alhamdulillah. Ya, saya tiada evidence dari optometrist tentang tahap kekaburan mata saya. Saya cuma bercerita dari pengalaman yang saya rasa. Terpulang kepada anda untuk mempercayainya :)

Oh ya, mari kita lihat testimoni lain berkaitan Carotamax :)




Mata ni, walaupun kecik, tapi fungsinya & kepentingannya, mashaAllah.. sungguh hebat. Kehilangan pengelihatan ataupun kabur sebenarnya adalah amat menyedihkan. Apa salahnya kita berusaha memberikan yang terbaik kepada anugerah Allah ini. Harga Carotamax ni jauh lebih murah daripada rawatan lain. 

Sama ada rawat atau cegah, kita yang tentukannya. Dapatkan suplemen anda? Hubungi saya di FB atau contact nombor di bawah atau wakil jualan kami di seluruh Malaysia.

Thanks for reading!


No comments :

Back to Top