Slider

Friday, October 21, 2011

Multi-purpose herbal blend


Credit : mamafaiz.com

Ada yang tanya saya.. pernah dgr tak ttg herbal blend cream Shaklee...

Herbal Blend Multipurpose cream Shaklee :Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Hmm.. mari saya share testimoni yg saya ambil dari customer MommyLyna tapi dah tak ingat rujukannya.. sbb saya cume download gambar dan testimoni ni..Jom baca



_________________________________________________________
*This statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan utk merawat,mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan

No comments :

Back to Top