Slider

Tuesday, July 10, 2012

SHARE..SHARE..SHARE..


SHARE..SHARE..SHARE..


Semalam saya sembang dengan kawan. katanya 



"Eha, bonus Shaklee RM200+ hari tu.."


Alhamdulillah, tumpang syok dengaq.. Lepas dah tu ESP+Vitalea :D. Tulah CORE BUSINESS Shaklee kita..Share..share..share..

Dulunya, kawan saya ni guna set bf, saya offer dia masuk ahli, tak lain tak bukan, nak berkongsi manfaat kebaikan Shaklee & cash back. Takde niat lain, saya tahu, nak serius dengan Shaklee,dia dalam 50-50, sebab dia ada business lain.. tapi bila dia kembali bekerja, kawan2 tengok perubahan pada diri dia, ramai yang berminat dengan Shaklee. Dia akan kumpul order dari kawan2, email ke shaklee. Win-win, kawan2 dapat harga ahli + dia dapat UV+ points credit card.



Berkongsi Penjimatan & cash back. Ini lah yang kita nak kongsikan bila kita offer membership pada kawan2. Bukan membina rangkaian & dapat komisen ke atas setiap kepala yang masuk bawah kita. Itu BUKAN bisnes Shaklee. Shaklee nak buat sorang2 pon boleh. malah, jika kita beli semuanya gunakan ID kita, tanpa offer pada kawan membership, kita dapat semua cashback tu, lagi banyak. Tapi pada saya, lebih baik kita SHARE apa yang kita dapat. Walaupun closing dengan 150uv ~ RM20+ cashback, alhamdulillah.. dah lepas zink sebotol untuk dia.

Tiada paksaan dalam menjalankan Shaklee secara serius, Cuma sebaiknya kita berkongsi produk hebat Shaklee yang boleh memberikan kehidupan yang lebih baik untuk semua. Kerana di Shaklee, produknya dijanjikan:





When Sharing is CARING, Sharing also means LOVING ♥

No comments :

Back to Top