Slider

Tuesday, August 7, 2012

Kisah Puan Zarina yang Jatuh Cinta dengan Shaklee =)


Salam semua,

Hari ni saya nak kongsikan kisah Puan Zarina yang jatuh cinta dengan Shaklee. Puan Zarina  atau saya panggil Zana adalah kawan lama saya di MRSM Perlis, bertemu semula kami di FB. Memang camtu noo.. ramai kan yang berjejak kasihan semula di FB :D

Ok, meh baca, Saya petik dari post dari FB Page beliau : SuperSihat

~~~~~~~~~~

Jatuh Cinta Pada Shaklee


Pada mulanya niat saya nak susukan Aqilah secara exclusive. Saya mula survey pam tapi takut nak membeli. Entah macam mana tah saya boleh tanya Farihah dan terus beli manual Avent dari dia. 



Dalam masa yang sama kesan operate(bsalin czer) berair balik...ermmm risau sangat2 masa ni...Masa ni stiap kali pam cuma dapat 4oz saje...susu sikit, badan tak kuat, luka czer berair balik....saya pun cubalah Shaklee atas nasihat kawan.....


Tak sampai seminggu susu bertambah.. 4oz->10oz->15oz dan sekarang 20oz untuk stok, badan semakin sihat...Belum sempat habis Vitalea, Zink, Vita C & B-kompleks, saya terus order lagi vitamin E + Ostematrix + Lecithin + ESP

Selepas 2 minggu amalkan Lecithin secara konsisten berat badan mula turun. wahhhh lagi seronok...tak makan ubat akar kayu pun boleh slim balik(sy dah try ubat akar kayu tapi anak cirit)...bukan nak flat mcm minah saleh tapi saya nak senang begerak dan kesan operate tak teruk sakitnya kalau bdn kita ringan sket...anak pula tak cirit-birit....

mmg bagus produk ni jadi sy terus join ahli...lepas tu sy teruskan secara konsisten pengambilan Vitalea + Vita C + B-kompleks + Alfafa + Ostematix + Lecithin + ESP + (Zinc + vit E = untuk membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka)

Pada mulanya suami tak percaya dgn produk ni, hari2 dia perli sy tapi sekaranggggg haaaaaa die pun tak ambil complete set untuk men health ..... :)

Jutaan terima kasih saya buat Farihah Abu Kasim.

~~~~~~~~~~~~~~

"Wuishhh.... banyaknyaaa!!!" 
Haa.. pada sesapa yang terdetik macam ni, anda memang tak tau, kalau tak cuba.. Kita tiada satu magic food mahupun satu magic suplemen yang boleh menyelesaikan kesemuanya :D

"Wuishhhh.. mesti mahal ni..."
Lagi 1, pada sesiapa yang terdetk macam ni, anda perlu tahu, harga kesihatan jauh lebih mahal dari harga semua ni. Berjimat, tapi badan letih, setiap minggu selsema, "spare tyre" kian lama, kian bertambah, cemana tu?? actually, takde la mahal beno, Cth Vitamin C tu,  , tahan sampai 6bulan. Ya, adik2, 6 bulan tu setengah tahun.ehehe.

Ok, last but not least, Puan Zana dah join Surijunior sebagai Shaklee Independent Distributor. Beliau di Gombak. Sesiapa yang berhajat nak mencuba, boleh contact beliau. 012 566 7791  atau SuperSihat Eh..bukan Gombak je.. sesapa, kat mana2 pon boleh.kot2 Orang Gombak nak COD. tu yang cakap :D

Ok, tu je untuk malam ni.. ni pun back dated nih.. dah lama nak post.. Selamat meneruskan Ramadhan.. 

Jumpa lagi ya! =)

~~***~~
*This statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan utk merawat,mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan












No comments :

Back to Top