Slider

Sunday, April 21, 2013

Kekalkan mood ceria anak anda dengan Nutriferon

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Penat menguruskan order? Of course!!! Sebab customers Shaklee tak pernah la habisss. Penat dalam senyum. eheh! Bulan ni walaupun dah nak hujung bulan, promosi Nutriferon masih panas. Sesapa yang pernah menggunakan Nutriferon memang akan borong habis-habisan bila harga hebat terjunam macam ni kan??

Pengalaman peribadi saya dengan Nutriferon? Owh.. sungguh bermakna. Inilah gantian panadol kami sekeluarga. Alhamdulillah, tiada lagi drugs untuk saya, suami & anak2. Everything is natural. Just Natural! Bagi yang belum mengenali Nutriferon, ianya adalah suatu makanan tambahan yang membantu untuk meningkatkan sistem imun kita. Bila nak makan? Terpulang. Ada makan tiap2 hari, untuk saya kalau tak sakit saya ambil jarang2 je, 2-3 kali seminggu dah cukup. Jika rasa nak demam, terus telan 1 sachet, insyaAllah.. selalunya tak jadi demam. hehe

Pengalaman saya dengan Nutriferon yang paling signifikan ialah sewaktu anak-anak saya kena chicken pox lebih kurang setahun yang lepas. Dengan bantuan Nutriferon, Mealshakes, Basic H, anak2 tak demam, aktif ceria. Bintik campak je terus keluar, demamnya tak. Alhamdulillah.. Yang terbaru, anak bongsu saya kena campak. sorang2 la.. abang & kakak2 dah kena. Saya bagi Nutriferon setiap hari. Alhamdulillah.. keadaan yang sama, bintik campak saja yang keluar, dia aktif macam biasa. Senang kan hati ibu? :D

Ni la Asyraf, mangsa demam campak, Bawa juga untuk bercuti, alhamdulillah.. tak merengek. Muka cenggitu sebab baru bangun tido. hehe

Belum sempat snap dah lari ketepi, Kekal aktif walaupun deserang Chicken Pox. hehe



Nutriferon ni antara salah satu first aid kalau kat rumah. Cara nak makan? Boleh campur dengan minuman atau  cuma koyak, tuang atas lidah.. rasa macam pumpkin.. sedaappp :D Elakkan daripada membiarkan diri dan anak2 untuk sakit yang berpanjangan. Tambah-tambah kanak-kanak, kalau tinggi suhu, macam2 boleh jadi, mak pon tak lena tido. ye tak? 

Ni semua first aid Shaklee. Dari kanan : Nutriferon, Performance DrinBasic Hk (sekarang label baru),  & Herbal blend. Mesti ada ! :-)

Harga 1 sachet Nutriferon (pek kecik2 tu), ialah RM6. Harga biasa. Harga April? mestila lebih special kan :)

Thanks for reading!
















Back to Top