Slider

Monday, September 7, 2015

7 kesan ketara kepada pengguna tegar ESP

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

September yang meletup-letup. Nak bernafas pun tak sempat rasanya. Banyak sangat berita baik, promo baik dan tawan hebat. Paling meletup ialah Promo ESP datang lagi. Eh, mana poster? ni haaa



Yang dah tahu dan kenal kesan ESP yang terlajak laris ni, alhamdulillah, Yang belum tau, meh saya belanja testimoni. Ni testimoni benar ya, bukan rekaan haa :)


 "
Mula saya dengar, apa ni esp, kenapa semua org teruja lain mcm je sebut esp! 
Bila Try.. Alamak x sedap pun.. Tapi Nape sume org suka.. 
Try lagi lagi.. Tahan je rasa tu.. After a week.. Eh.. Not bad.. And since then jadi addicted. Hari yg tak minum esp rasa lain... Rasa tak complete.. ohh.. Saya dah jatuh cinta rupanya!!  
Sihat bertenaga sepanjang pagi. Plus kulit bertukar lain
- Puan Safiya Amaran, Terengganu


"ESP adalah produk pertama Shaklee yang saya cuba. Saya ambil masa berpantang Danish. Minum macam tu je memang tak lalu. Saya campurkan dengan Nestum 3 in 1. tak pun kekadang minum ngan air jus Twister. Memang sedap. Apa yang saya rasa pas ambil Shaklee memang lain dari yang lain
Badan lebih bertenaga dan susu badan banyak dan pekat. Alhamdulillah. Suka sangat. Paling best Strechmark hilang tau! Kulit Danish juga putih, gebu dan cantik. Ramai yang tegur dan dengan rendah hati saya kata ini baby Shaklee sebab Mama dia ambil suplemen Shaklee dan dia menyusu badan" 
-Puan Nurfadilah Suardi, Melaka
kiss emotic

"Suka esp sebagai sarapan pertama saya!
Samada ambil as it is, ataupun campur dengan tamar koko atau minuman lain ke...esp tetap ada sebagai my early breakfast.
Kenyang sampai ke tengahari!..tipu la kot kalau nak kenyang sampai sehari suntuk kan...waktu pagi kat ofis tak terganggu (faham2 je lah..kalau dah berkumpul time makan tu, boleh drag ke arah buang masa..huhuhu)
Oh, yang penting...jimat duit breakfast ai hari2"
-Puan Rosfarisya Roslan


"Saya start minum Esp ni masa buat labwork yang makan minum tak menentu dan gastrik. Gastrik sampai jalan pun xleh..kena tunduk kejap dan jalan slow2.. 
Lepas istiqomah amalkan Esp ni, sampai bawak pergi lab, kongsi ngn kawan la, bila agak tak sempat nak lunch or dah mula rasa lapar, cepat2 bancuh.
Alhamdulillah cepat je pulih gastrik.. paling tak suka minum MMT tu sbb tau bahaya..

Apa pun lepas minum Esp bukan takat gastrik saya OK, Badan pun BERTENAGA, Berat pun maintain"
-Puan Noraimi Syazwani





"Saya mula kenal ESP masa berpantang anak kedua Apr 2011.. mula2 tu tekak mmg takleh nak terima sgt rasa esp ni..tapi sebab kan nak banyak susu punya pasal saya gagahkan jugak...ya allah syukur sgt sebab dah jumpa my milk booster (tears...sobss)..masa tu otak sy tak penah pun terpk nak tahu apa lagi kelebihan esp ni (punyalah desprate nak cari milk booster)..yg sy tahu dia membantu menambahkan susu bdn..

lepas habis pantang 2 bulan mula lah bekerja..masa tu walaupun sy bekerja 5 hari lepas tu weekend busy dgn part time class lagi tapi sy pelik sebab badan sy sentiasa bertenaga..kulit pulak jadi lebih cantik sbb masa mengandung kulit jadi kusam..pastu stretch mark pun makin pudar..jerawat takde dah..parut2 jerawat makin pudar, rambut dah tak gugur dan tumit kaki pun dah tak kasar..memang best esp ni..saya pernah buat eksperimen seminggu tak amek esp..saja lah nak tgk apa jadi..yg sy nampak kulit macam tak sihat dan berseri, tumit kaki jadi kasar balik..

so memang terbukti esp ni best..sebab dia jaga sel..bila sel sihat maka sihat lah bdn kita..kalau time puasa esp ni memang superb..tak terasa lapar sampai ke waktu berbuka..sebab itu saya sgt sukakan esp..my no.1 supplemen.."

-Puan Bazlia Amoza, Shah Alam

Haa... tu antara beberapa perkongsian pengguna yang telah menjadi peminat-berani-mati ESP. ehehe. ESP ni adalah protein berkualiti. Jadi kesannya sangat menakjubkan. Daripada memberi tenaga berpanjangan, sehinggalah kepada kesan transformasi fizikal. Dulu biasa-biasa ja, lepas konsisten ESP, mulus berseri gitu. Apa diorang bagitau atas tadi?

1. Kenyang lebih lama
2. Kulit lebih cantik - gebu dan strechmark hilang !
3. Milkbooster
4. Gastrik hilang
5. Jerawat dan parut jerawat hilang
6. Rambut dah tak gugur
7. Tumit dah tak kasar

ESP ni bulan bila pun memang hot selling product. Tambah-tambah lagi bulan promosi. Anda yang nak memperbaiki tahap kesihatan, terutama ibu-ibu, silalah consume ESP. Yang dah sihat, pun kena consume, sebab, kita perlu kekalkan kesihatan kita. IKhtiar untuk mencegah, kan lebih baik? :)

Thanks for reading!

Dapatkan ESP anda pada harga yang tak masuk akal?
Hubungi saya :)

Salam sayang,
Farihah Abu Kasim @ Surijunior
019 228 2147 | farihah.abukasim@gmail.com






No comments :

Back to Top