Slider

Thursday, October 22, 2015

Setelah lama menunggu, akhirnya hamil dengan set kesuburan Shaklee !

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 

Hari ni, saya nak kongsikan kisah piut Shaklee saya. Haaa.. maksudnya level ke 4 dalam Surijunior. Orangnya cantik, langsing, lemah lembut tapi Allah uji dengan kesukaran mendapat zuriat. Akhirnya beliau berusaha dengan Shaklee, tujuan selain mendapatkan zuriat adalah untuk mendapatkan kesihatan optimum. Sihat tu KAYA kan? Jom kita baca :)

====================

Kisahnya,saya makan set resdung utk masalah tersebut kemudian saya tambah ESP (masalah rambut gugur dan kerap letih ,cepat penat)..pastu GLA COMPLEX (mslh period yg pjg... Kadang tu sebulan 2 @ 3 kali) 

Saya konsisten makan supplement tersebut .. 2hari sebelum raya saya period, tapi kali ni hanya setitik dua sahaja.. Tp selama 3hari. Saya jadi risau nie (dalam hati.. Eh,tapi takkan kot) saya biarkan dl. Saya stop GLA COMPLEX. 

Beberapa hari kemudian perut saya sakit sangat.. Makan ini tak cukup,lapar. Makan lagi lapar.(suami gembira masa tu..katanya, nak jadi gemuk la tuu..sebab awk kurus sangat..basguss laa) Perut saya sakit pedih.. Mcm gastrik. (Tapi asyik kentut 24jam...hahahahaha)

Pergi klinik,ujian negatif.. Tp dalam hati nie.. Lain. Doktor bagi ubat gastrik,saya tak makan.. Gaviscon semua ada.haissss... Saya buang ubat semua.

Selepas seminggu saya p pakar... Pun ujian negatif




Beberapa hari kemudian saya buat ujian sendiri..beli upt senyap2.. Ehehehe.. Malu kalo suami tau.tapi masa nie da delay 9hari..

Ujian samar... Da ade 2line. Tapi kabur..

Saya tunggu lagi seminggu...upt saya jelas kelihatan. Mmg sah saya mengandung... Dengan set subur gla complex + set resdung + ESP 

Masa tu..abis menggeletar tangan kaki.. 
Allahuakbar!! 
Mmg x sangka... Rezeki allah bagi. 
Mungkin berkat solat tengah malam jugak.


===================

Alhamdulillah. Tahniah untuk beliau. Anda yang ingin mendapatkan zuriat, boleh hubungi beliau untuk cara makan berkesan dan tips EKSKLUSIF

No tel: +60179506861






*Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit / masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

1 comment :

ina said...

Heee. Trm ksh maktok.malu aihh kurus cekeding lagu tu

Back to Top