Slider

Monday, May 22, 2023

PELUANG MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE SHAKLEE

 Assalamualaikum Haiii !!! 😀😄

Hari ni saya nak share tentang peluang untuk kita semua beli & makan vitamin FREE Shaklee !


Dah tau vitamin Shaklee super best, kan? Ada track record yang bagus. Landmark study yang tak ada company lain sanggup buat. 





Lepas tu? Dapat pulak kita makan FREE. Macamana nak buat tu?

Macam ni, bila kita buat belian dalam sebulan, kita akan dapat points atau dalam Shaklee istilahnya UV (Unit Volume), UV ni terkumpul selama sebulan dan daripada UV ni, Shaklee akan beri kita Cash Rebate. Bergantung kepada UV setiap produk, Shaklee akan kira dan kumpulkan sepanjang sebulan.

Berapa RM dapat untuk UV terkumpul? Haaa boleh tengok jadual ni 👇


Jadi dari mana kita dapat UV ni? Boleh jadi dari belian kita sendiri, atau kawan-kawan guna ID kita, atau kita belikan untuk adik-beradik, jiran dannnn sebagainya.

Best kan?

Sebenarnya, inilah sebabnya dulu saya mulakan bisnes Shaklee, saya taknak usik duit gaji untuk beli vitamin. Benda boleh dapat free, nak bayaq buat apa, kan? 😄

Baik, ini contoh seorang ahli makan sendiri team saya, dapat bonus dia





Dr. Jasima ni beli Shaklee tak konsisten pun setiap bulan. Bila ada keperluan, beliau akan beli. Kalau tak ada, stok banyak lagi, beliau tak membeli. Bila restock vitamin keluarga, beliau selalu dapat Cash Rebate sebab UV nya mencukupi. Duit ni, Shaklee bank in terus ke akaun kita. Shaklee tak akan bagi voucher, walaupun nilainya sikit. RM100 ka, RM10 ka, semua akan dimasukkan ke akaun bank kita. Jadi, duit ni bolehlah kita guna untuk keperluan vitamin kita sekeluarga

Best kan?

Dan juga, kalau kita akan jual pada kawan-kawan, untung runcit tu, pun bolehhh. Mana-mana lah, asal untung, jangan rugi 😂

Jadi, nak makan vitamin FREE?
Jomm ! klik sini untuk hubungi saya !

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya























No comments :

Back to Top