Slider

Saturday, July 6, 2013

Sihat & Ceria Menghadapi Ramadhan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ramadhan yang bakal menjelma beberapa hari lagi. Adakah kita orang yang gembira dengan kedatangannya atau sebaliknya? Sepatutnya kita gembira kerana Ramadhan menjanjikan pahala ibadah sunat seperti ibadah wajib dan pahala ibadah wajib berlipat-lipat kali ganda. Subhanallah, ganjaran dari Allah yang maha pemurah tidak dapat ditandingi oleh ganjaran makhluk mahupun mana-mana pasaraya.



Dari segi kesihatan pula, berpuasa dapat menyihatkan lagi tubuh kita. 11 bulan kita menikmati makanan, macam-macam kita makan. Tambahan di Malaysia, variasi makanannya.... memang tak terjangkau dek akal. Jadi 1 bulan yang dinamakan Ramadhan diwajibkan untuk kita berpuasa supaya sistem penghadaman kita dapat direhatkan dan proses detoksifikasi (membuang toksin) dapat berlaku.






Apakah yang Shaklee tawarkan untuk membantu kita lebih sihat, kekal bertenaga semasa berpuasa?

Berbuka Puasa : Selepas kurma & juadah utama, tambahkan Performance Drink & ESP untuk membantu kita menunaikan Solat Terawikh dengan sempurna. Tambahkan juga Alfafa untuk membantu tubuh membuang toksin

Sebelum tidur : Ambil ESP, Vitalea, Vita C, Nutriferon, B-complex  untuk memenuhi keperluan vitamin & mineral tubuh. Ini juga membantu kita meningkatkan sistem imun tubuh menghadapi cuaca di Malaysia

Set Asas Kesihatan Keluarga sentiasa menjadi pilihan ramai


Bersahur : Ambil ESP & Performance Drink untuk membantu kita menghadapi sehari lagi rutin berpuasa

Semoga pengambilan suplemen yang betul boleh membantu kita lebih cergas menjalani ibadah di bulan Ramadhan. Tubuh yang sihat dapat meningkatkan kualiti ibadah kita.

Cadangan di atas adalah fleksibel. Hubungi kami & wakil Shaklee anda untuk suplemen bersesuaian & konsultasi eksklusif untuk diri anda.

Selamat menyambut Ramadhan, Semoga kita menjadi insan yang lebih baik hasil dari tarbiyah Ramadhan :)



Thanks for reading!

Salam sayang;









No comments :

Back to Top