Slider

Sunday, January 29, 2023

Rumah RM350,000 ini bank luluskan dari payslip Shaklee.

 "RUMAH RM350,000 INI BANK LULUSKAN ATAS NAMA LYNA , DARI PAYSLIP SHAKLEE"


Puan Azlina Saadan ni dulu, surirumah. Bukan setakat tak ada duit, beg duit pun dia tak ada. Dalam hati kecil seorang isteri dan ibu yang ikhlas berbakti untuk keluarga, ada impian untuk menyumbang kepada keluarga. Baik sikit, apatah lagi banyak.


Berdikit-dikit Lyna membina bisnes Shaklee, sehinggalah income bulanannya setara dengan pegawai besar. Dengan payslip Shaklee, bank luluskan loan Lyna untuk memiliki sebuah rumah di Kulim. Rumah berharga RM350,000 dengan down-payment RM89,000. 

Surirumah yang tak ada duit dulunya, dapat menyimpan hampir 6 angka untuk bayaran pendahuluan rumah. Anda pelik? Ianya benar di Shaklee, sebab income Shaklee adalah bersih tanpa overhead cost. Stok Shaklee simpan. Produk Shaklee poskan. Training Shaklee buatkan. Promotion Shaklee lancarkan. Sistem Shaklee adakan. Freegift pun Shaklee sediakan.


Tugas kami cuma kongsi kebaikan dan jual produk. Sebab itu, keuntungan itu bersih untuk dinikmati. Sebab itu juga, ramai yang tiada apa-apa boleh mengubah hidup dengan Shaklee. Sebab itu juga, pendapatan kami kadangkala disalaherti
Menjadi sebahagian dari Shaklee Effect ini? Jom realisasikan impian anda.





_________________________________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
FB : Farihah Abu Kasim
Logo wasap : 0192622200

No comments :

Back to Top