Slider

Saturday, December 20, 2014

Dulu, kadang-kadang hulur RM50 saja, kini saya mampu hulur RM500 sebulan pada ayah, Alhamdulillah - Noriah Ibrahim

Assalamualaikum & Salam Sejahtera !

Saya nak hidangkan hari ni kepada semua pembaca, kisah cucu Shaklee saya, yang saya sayangi, kejayaan itu ada dimana-mana, asal ada usaha dari kita & keizinan dari Allah. Beliau seorang graduate, tapi memilih untuk menjadi surirumah sepenuh masa, menjaga anak-anak permata hatinya dengan tangan beliau sendiri :)

----------------------


Shaklee dengan produk dan peluang yang hebat
======================================
Hari ini saya nak share "Success story" saya sehingga hari ini bertahan Sebagai Senior Coordinator & akan capai MASTER COORDINATOR jugak,in syaa Allah..ameen. Apa2 jadi pun..mesti bg tercapai jugak MASTER COORDINATOR! in syaa Allah..amin3.
saya start buat shaklee ni sebab saya betul2 nk tambah income sambil jaga anak kat umah.Push factor yg paling utama nak sangat bg duit bulanan kat mak ayah banyak & nak sangat bawah mak ayah g haji cepat2..sementara mereka masih sihat & kuat skarg. Bila sebut pasal mak ayah ni buatkan air mata saya mengalir..nak sgt membalas jasa mereka..walaupun sedikit@ xseberapa..kerana mereka telah banyak bersusah payah untuk kita selama ini.
Inilah si comel yang mengikat hati umminya di rumah :)


Sebelum ni saya x dapat nk bg duit pun..hanya mampu berdoa kat mereka setiap hari.itu jer yg termampu sedihkan?.Bila time asben dpt bonus lebih sampai minta izin asben nk bg duit kat mak ayah skit sebab hati ni membuak2 nk bg jgk kdg2 mampu bg RM50 jer sebulan...
Dulu, mcm2 dah sy jual online ni..jual tshirt muslimah ( dropship), shawl, h.bag murah,busha baby, baju kurung ready made..tp keuntungannya..biasa2 jer.x der kepuasan di situ..masa tu saya xder FOKUS..nk bg mak ayah bulanan pun belum mampu lg sebab duk rolling modal jer.
hari2 bukak fb.tiba2 terpandang iklan tuk bf milk booster shaklee Master Nini kat fb.Rupa2nya nini dah join shaklee.igt dia buat kopiah kait jer dgn jual cloth diapers.masa tu if x silap dia di rank Senior Supervisor. Masa bulan puasa thn 2012, risau anak ke 2 ni x cukup susu..sebab fully bf..saya pm master nini nak beli alfalfa dgn dia kat umahnya di Politeknik Arau Perlis.
Beza tak? Semuanya bermula apabila jatuh cinta dengan produk yang berkesan :)

Selepas guna sebulan..after raya..saya nk repeat order lg Alfalfa..masa tulah mak Nini offer join buat biz shaklee ni.Dia gtau buat biz shaklee ni senang jer.hanya sharing & promote di fb jer. Dgn senang hati saya terima.
Jujurnya saya cakap buat biz shaklee ni x senang sgt & x susah..semuanya ada cabaran tersendiri..perlukan pengorbanan..x perlulah sy nk citer kesusahan & kepayahan saya tuk sampai ke tahap skarg ini sebab kepayahan & kesusahan itulah yg buatkan saya mampu sampai di rank senior coordinator..& mampu dapat car bonus.
Sebenarnya..masa awal buat shaklee jgk saya teringin sgt nak ada kereta sendiri yg selesa buat suami & anak2 untuk travel jauh. Alhamdulillah saya dpt capai impian nk kereta ke2 yg selesa di rank senior coordinator..& dapat beri duit kat mak ayah setiap bulan RM500 ke atas..alhamdulillah..
Abah yang beliau sayangi :)

Nak bertahan bukannya mudah..perlu kekuatan yg luar biasa..dah banyak air mata ini mengalir tatkala..memikirkan anak cucu cicit yg sentiasa ada & saling bg support antara satu sama lain..
Empayar ummihealthyfamilylah yg buatkan saya kuat & tabah selain dpd support group mak tok surijunior,sideline2 (beautiful masters)&bijakbsihat..
Ukhuwwah yg terjalin sgt priceless...
Syukur sgt2..berada di kalangan org2 yg hebat!..banyak lg yg perlu saya belajar untuk bina empire ummihealthy yg lebih kukuh..leadership skill & marketing strategy...

Saya sangat2 bersyukur dapat bantu keturunan Ummihealthy dapat extra income bermula dari 2-3-4angka & in syaa Allah akan sampai 5-6 angka untuk membantu tambah ekonomi keluarga & dalam masa yang sama dapat membantu ringankan beban suami.
Salam sayang,
Noriah Ibrahim
Master to be
Empire UmmiHealty families

-----------------------

Sertai Empayar Hebat ini. Hubungi Noriah di :
Facebook : Noriah Ibrahim 
WhatsApp / Telegram / sms : 019 303 9690












Thanks for reading !








1 comment :

Unknown said...

Memang seronok dan puas bila kita boleh bantu orang lain. Family adalah push factor yang paling kuat.

Back to Top