Slider

Friday, December 5, 2014

SURIRUMAH BOLEH BERJAYA

Master Coordinator
===============
Anggaran income: RM600,000 setahun

Master Nini Kopiah Kait adalah Master Coordinator pertama di Surijunior. Hebatnya Nini, dia mencapai Master Coordinator pada business cycle yang sama dengan saya, upline nya. Pesatnya Empayar BijakSihat tidak dapat dibendung lagi, kerana hati mereka bertaut atas dasar ukhuwwah yang sangat kuat. 

Berikut adalah perkongsian daripada Master Nini, dari Shaklee Today, majalah rasmi Shaklee Malaysia

=========
SURIRUMAH BOLEH BERJAYA




Assalamualaikum wbt

Peranan wanita terlalu besar, menjadi anak, isteri, ibu, anak watan, malah juga sebagai penyumbang ekonomi negara.

Semua wanita adalah pencorak kepada keluarga, mendidik anak agar berjaya.

SURIRUMAH, 1 pekerjaan yang tidak ternilai. Pengorbanannya keluarga tercinta, walau orang kata surirumah seolah olah tiada memberi apa apa kepada masyarakat, saya bangkit untuk menunjukkan kepada umum bahawa SURIRUMAH BOLEH BERJAYA.

Siapa sangka seorang suri rumah boleh berjaya menggapai kejayaan pangkat MASTER COORDINATOR SHAKLEE. Ianya tidak pernah mustahil.

Shaklee tidak meletakkan syarat kelayakan akademik mahupun kerjaya dalam masyarakat. SEMUA ORANG BOLEH BERJAYA dalam shaklee. Syaratnya mudah KEINGINAN MEMBARA diikuti TINDAKAN YANG IKHLAS dalam membantu orang lain berjaya.

Terima kasih kepada suami (Master Anas Rizuan) yang tidak jemu memberikan semangat, keluarga yang sentiasa memberikan sokongan, Mentor hebat Master Farihah Abu Kasim yang terus menerus mengajar tanpa jemu, Master Iffah Anuar dan Master Shareeza yang sentiasa memberikan didikan terbaik untuk kami.

Penghargaan tidak terhingga juga kepada semua anak didik Empayar Bijaksihat. Semoga semua akan berjaya dunia akhirat.

warga surijunior penguat semangat dari mula bertatih sehingga ke puncak kejayaan. Terima kasih adik beradik surijunior. Anda hebat. Semoga sama sama berjaya menggapai impian .

All the best! We are the champion!

Salam sayang,
Master Nini Nisrin


___________________
Menyertai Empayar Bijaksihat Master Nini yang hebat? Hubungi beliau :

FB : Nini Kopiah Kait
WhatsApp / Telegram / sms : 014 506 8306



Back to Top