Slider

Sunday, July 5, 2015

Ibu supersibuk akhirnya menjadi Shaklee Lover

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Puan Marshita, seorang Pegawai Penerangan di Jabatan Penerangan. Seorang ibu, isteri dan pekerja yang sangat sibuk. Tambahan pula, kerja beliau yang menuntut banyak kerja luar, kerap outstation. Tinggalkan keluarga dan menuntut kekuatan fizikal yang bukan sedikit.


Kerjaya Puan Marshita terdedah dengan stress yang tinggi dan kadang-kadang terbawa-bawa sampai ke rumah. Anak, suami pun jadi mangsa. Ini sebenarnya realiti kebanyakan ibu bekerja. Penat di tempat kerja, sehingga terbawa-bawa ke rumah. 

Sehinggalah pada suatu hari, Puan Marshita tergerak hati bertanya kepada sahabatnya sejak kecil, Master Rahimah, rahsia sahabatnya itu kurus bergaya. Master Rahimah sejak kecil memang berbadan gempal dan gemuk sehingga beliau berkahwin.

Dari situ, beliau mencuba Shaklee atas saranan sahabatnya dan hasil konsistensi, Puan Marshita berjaya kurus dan lebih berseri dengan Shaklee. Tidak cukup dengan itu, kejayaan beliau kurus dikongsikan dengan rakan-rakan yang lain dan Puan Marshita menjana pendapatan dengan perkongsian ini.

Dulu dan kini. Ihsan FB Puan Marshita

Puan Marshita dahulu. 
(Ihsan FB Marshita Othman)

Puan Marshita kini. Lebih sihat di samping menjana income dengan Shaklee :)
(Ihsan FB Marshita Othman)


Kini, disamping tubuh yang lebih sihat, beliau juga menjana pendapatan 4 angka konsisten setiap bulan dengan Shaklee. Berbaloi bukan?

Tonton Shaklee Effect Puan Marshita di video di bawah. Saya mohon maaf atas kualiti gambar yang kurang memuaskan, tapi audionya insyaAllah boleh didengar jelas. Klik di sini >>  http://bitly.com/marshita

Ingin Shaklee mengubah hidup anda? Silakan untuk menghubungi saya :)

Salam sayang,
Farihah | 019 2282147 | farihah.abukasim@gmail.com



No comments :

Back to Top