Slider

Sunday, July 5, 2015

Program PERCUMA Shaklee walaupun untuk anda yang belum ahli :)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Bulan Julai yang lalu, Shaklee mengadakan sesi Testimoni Sharing di Penang Branch. Produk sehebat Shaklee jika dikumpulkan testimoni, memang berpinau mata nak tengok. Banyak sangat. Sebab itulah, pengguna Shaklee setia dengan produknya. Sangat berkesan. Saya juga pernah menerima pelanggan yang dah guna Shaklee puluhan tahun, datang semula, mencari Shaklee. Sebab apa? sebab keberkesanannya. Pengedar Shaklee dulu, katanya terputus hubungan.

Testimonial sharing ini khas untuk berkongsi kesan hebat Shaklee kepada penggunanya. Penceritaan pengalaman peribadi ini sebenarnya memberikan impak besar kepada yang masih ragu-ragu nak mencuba Shaklee.

Poster program

Speakers yang berkongsi testimoni adalah semuanya otai Shaklee. Pengguna tegar yang konsisten dan menggunakan Shaklee dengan penuh keyakinan.

Puan Marshita : Ibu muda bekerja, yang kerap outstation
Master Herny : Bekas jururawat yang kini menjana puluhan ribu sebulan dengan Shaklee
Master Dr Wan Harun : Pensyarah IPT yang memiliki passion yang tinggi dengan Shaklee
Dr. Normi Mohd : Doktor gigi yang berjaya lebih cergas dan fit dengan Shaklee

Semasa event ini juga, pihak pengurusan Shaklee menerangkan sekali lagi tentang YES Program dan menampilkan perserta YES yang telah berjaya menjana hampir RM4,000 dengan Shaklee.

Saya akan bongkarkan kisah mereka pada entry seterusnya. 

Program sebegini sebenarnya terbuka untuk semua. Walaupun anda belum menjadi ahli. Jika anda inginkan pendedahan tentang Shaklee - Life and Business, anda boleh hanya walk in ke program seperti ini. Kalau segan, takpe, boleh contact saya / whatsapp / telegram 019 2282147 / pm di FB, saya boleh uruskan peneman untuk anda. Betul. serius tak tipu !

Dibawah adalah kalendar untuk Program Julai. Silakan hadir. Free ya. Tak perlu bayar :)

Klik untuk besarkan 


Thanks for reading !

Salam sayang,
Farihah Abu Kasim | 019 228 2147

Back to Top