Slider

Sunday, July 12, 2015

Kami hampir kehilangan anak tunggal, Terima Kasih, Shaklee !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Seorang jururawat yang dedikasi, menghadapi ujian memiliki anak tunggal dengan derita eczema yang teruk. Master Herny Yusnizar terpaksa menanggung kerisauan melihat derita anak kecil ini, ulang alik ke hospital dan telah terpaksa bergantung kepada rejim ubatan dadah seawal usia 2 bulan.

Eczema pada bayi yang tidak wajar dipandang ringan.
Gambar ihsan google

Sehingga satu tahap, apabila dos ubat diberikan, anaknya terpaksa digegaskan ke bahagian kecemasan hospital. Eczema bukan cerita mudah. Ia boleh meragut nyawa. Master Herny terus membuat kajian dan pembacaan cara mengatasi dan mengubati eczema anaknya dan akhirnya terjumpa dengan product Basic H. Beliau tekad membeli dan menggunakan Basic H dan Eczema anaknya beransur sembuh dengan ketara!



Basic H adalah pencuci serbaguna berasaskan bahan semulajadi yang berkuasa menaggalkan kotoran. Ianya boleh digunakan untuk mencuci pakaian, lampin kain dan lain-lain. Inilah yang Master Herny lakukan dengan menggantikan pencuci bertoksik dengan Basic H. Jika anak kita ada alahan, jangan hanya tengok pada makanan ya, ianya mungkin berpunca daripada kesan bahan kimia pencuci rumah dan pakaian. 




Sekian lama menjadi pengguna tegar Basic H, Master Herny terniat untuk menggunakan produk lain juga untuk dirinya. Masalah kesihatan pada dirinya iaitu sakit lutut dan obese diikhtiarkan dengan vitamin Shaklee. Dengan izin Allah, keduanya selesai dan beliau lebih sihat dan cergas dengan Shaklee !

Master Herny dan anaknya Puteri yang dahulunya penghidap eczema. Dengan izin Allah dan ikhtiar Shaklee, kini anak sembuh, kulit pun sangat cantik & comel !
(Gambar ihsan dari FB Herny Hafiz)

Ini transformasi Master Herny dari seorang yang obese kepada 
memiliki BMI ideal
(Gambar ihsan dari FB Herny Hafiz)

Hebat bukan? Suplemen bukan makanan ajaib. Pemakanan yang betul digalakkan dengan pengambilan suplemen yang betul dan senaman yang membuahkan hasil sebegini


Selain pengalaman anak eczema, sakit lutut dan kegemukan, Master Herny juga mendedahkan kegusarannya yang diserang demam campak teruk hanya dalam tempoh sebulan sebelum Majlis besar beliau, iaitu Master Celebration. Beliau perlukan penyembuhan segera dan bebas dari parut sebelum majlis berlangsung. Akhirnya, beliau berjaya dengan bantuan Shaklee. Shaklee lagi jadi penyelamatnya :)

Kesian kan? Nasib baik ada Shaklee :)
Master Herny secara intensifnya mengamalkan Shaklee Collagen Powder, Vitamin C, 
Vitamin E, Vivix, ESP dan Nutriwhite Facial Cleanser.

Peluang hebat dalam Shaklee yang terbuka luas dimanfaatkan sepenuhnya oleh Master Herny. Daripada penggemar Basic H, beliau menjadi pengguna tegar produk Shaklee dan seterusnya memberikan komitmen 200% terhadap bisnes Shaklee. Dan hasilnya kini, beliau bukan lagi bekerja makan gaji, yang perlu mematuhi rejim waktu terhad, tetapi, beliau kini Master Shaklee yang memiliki kebebasan masa dan kewangan. Dengar sendiri perkongsian Master Herny di link youtube ini : http://bitly.com/MasterHernyTestimoni


Semuanya bermula daripada kepercayaan dan jatuh cinta kepada produk yang hebat. Produk yang hebatlah yang memberi jaminan bahawa syarikat yang mengeluarkannya juga hebat. Keyakinan kepada produk dan track record syarikat ini membolehkan sesiapa sahaja mencipta kejayaan dalam Shaklee. 

Kisah Master Coordinators dalam Shaklee kebanyakannya bermula dari jatuh cinta kepada produk. Saya sendiri, Master Herny dan Masters yang lain, kami bermula dengan kepercayaan kepada produk. Inilah yang menjadi titik tolak kepada kami menyebarkan Shaklee kepada awam. 

Anda yang belum pernah merasa kehebatan produk Shaklee, cubalah sendiri. Saya pasti, ianya bukan sahaja berbaloi tetapi menakjubkan

Anda yang telah mencuba produk Shaklee, tetapi belum mencuba untuk berbisnes, cubalah. Bisnes Shaklee hanyalah komitmen kita untuk berkongsi apa yang kita rasa. Sebarkan kebaikan, Luaskan jaringan, ganjarannya akan menyusul selepas itu

Yang ingin menyertai Shaklee dengan YES Program yang sungguh menarik, hubungi saya, berikan komitmen anda, kejayaan pasti datang :)

Salam sayang,
FB : Farihah Abu Kasim / Surijunior
Telegram / WhatsApp : 019 228 2147
Email : farihah.abukasim@gmail.com

1 comment :

Nurul said...

Beza rupa Master Herny dulu dan sekarang. Sekarang lebih cantik!

Back to Top