Slider

Thursday, December 3, 2015

Terokai peluang depan mata, kenapa lepaskan rezeki tergolek?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Pengelibatan dalam bisnes mesti ada risiko, mahu tidak mahu, itulah yang berlaku. Bisnes Shaklee juga ada risiko, saya tidak nafikan. Tapi, risiko perniagaan ini sangatlah minimum. Sebab apa? Sebab bisnes Shaklee ini, modalnya minimum, premis kedainya tiada dan kewajipan melabur menyimpan stok tiada. 

Menyedari gelombang GST, harga barang dan kos yang meningkat di Malaysia, Shaklee Malaysia mengadakan Tour ke seluruh Malaysia menerangkan peluang luas dan mudah berbisnes dengan Shaklee. Program ini dinamakan Jejak Jutawan. Bermula Oktober sebenarnya ia bermula dan penyertaannya adalah dikalangan ahli Shaklee dan juga bukan ahli. Datang, dengar dan faham peluang yang ditawarkan.

Jejak Jutawan ni ada 2 speakers. Kedua-duanya Master Coordinators dan mereka akan berkongsi faktor WHY dan HOW mereka dalam bisnes Shaklee.

Jom tengok gambar sekitar program Jejak Jutawan 

Ni warga Surijunior yang hadir di Program Jejak Jutawan Oktober 2015

Barisan Master Coordinators yang hadir. 
Dari kanan > Master Nur Laila, Master Izzati, Master Rahimah, 
Master Norlin, Master Farah Wahida, saya, Master Noorhanita & suami

Master Nur Laila, menyampaikan perkongsian WHY. 
Menyentuh perasaan setiap yang hadir.


Ini pula warga Surijunior yang hadir pada Jejak Jutawan November

Selepas sharing WHY dan HOW dari para Masters, kami ada sharing dalam meeting kumpulan. Yang ni, Dr Normi Mohd, Key Coordinator di Surijunior, 
berkongsi pengalaman dan tips berShaklee

Ini Ustazah Badrul Asiyah sedang sharing tips sebarkan Shaklee 
melalui aplikasi WhatsApp

Ini Puan Siti Azimah, berkongsi pengalaman beliau berShaklee. Kenapa beliau tegar berhenti kerja untuk menjaga anak-anak dan yakin dengan peluang bisnes Shaklee, hanya dari rumah.

Kita masih ada tour Jejak Jutawan di utara bulan Disember (bulan akhir), Jejak Jutawan di KL, Selatan dan akan datang di Pantai Timur. Jika anda mencari peluang perniagaan berisiko rendah dengan modal 0, hadirkan diri untuk mengalami sendiri aura perniagaan Shaklee.

Hubungi saya, jika anda mahu sertai Jejak Jutawan kami. Ingat, ianya terbuka kepada ahli dan bukan ahli dan MASUK ADALAH PERCUMA :)


Thanks for reading !

Salam sayang,
019 228 2147 
farihah.abukasim@gmail.com


No comments :

Back to Top