Slider

Thursday, December 3, 2015

Sayangkan anak, tangan-tangankan. Sayangkan isteri, hadiahkan Shaklee :)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Semalam saya didatangi seorang suami yang mencari suplemen untuk isterinya yang mengandung. Alhamdulillah.. untung si isteri dapat suami bertimbang rasa dan prihatin. Rasa kasihan dan kasih untuk isteri yang berkorban mengandungkan zuriat bersama sewajarnya ada pada si suami.


Apakah yang terdapat dalam Set Ibu Mengandung Shaklee?


Ini Suplemen yang Shaklee tawarkan dan cadangkan untuk ibu mengandung. Terpulang kepada anda untuk ambil semua atau bergantung kepada budget anda. Lagi yang best nya set, harganya berbaloi, kuantiti dalam botolnya, banyak !. Dan tak membazir sebab anda boleh consume semuanya sejak dari merancang, mengandung, berpantang dan menyusu. Mudah dan berbaloi. Tak perlu pening nak fikir dan cari set untuk lepas bersalin pulak ya.

Oh ya, encik suami tadi yang mencari set mengandung untuk isterinya telah pun membuat pembelian & lebih bijak, beliau mendaftar ahli terus. Hmm... dapat sihat, dapat bonus tunai !


Apalah sangat, harga suplemen ini jika dibandingkan dengan kesihatan & kecergasan isteri & bayi kan? Pelaburan untuk kesihatan keluarga tidak pernah merugikan :)

Dapatkan Shaklee untuk anda dan yang tersayang? Hubungi saya atau wakil Shaklee berhampiran anda :)


Thanks for reading !

Salam sayang,

019 228 2147 
farihah.abukasim@gmail.com

2 comments :

Rosshalinda rozali said...

Manfaat kesihatan x ternilai dgn wang ringgit.

Rosshalinda Rozali said...

Gift yg terbaik untuk kesihatan isteri tersayang.. :)

Back to Top