Slider

Tuesday, August 30, 2016

Resepi ESP Shake & Smoothies yang mengenyangkan, sihat & berkhasiat !

Assalamualaikum & Salam sejahtera !


Ibu hamil mudah sangat lapar kan? Alahhh bukan tunggu mengandung ja, yang tak mengandung pun, sat-sat makan, sat-sat makan. Kann?? Jaga tau, satgi GEMOK ! Last entry saya share pasal Snek sihat . Sebenarnya untuk semua pun. Bila nak mengunyah, janganla pi cari yang tak sihat. Kadang-kadang takpa, kalau selalu, bahaya tau. Gula yang tersembunyi dalam makanan ringan kita, kudapan kita boleh menyebabkan macam-macam penyakit dan tentulah yang paling popular kegemukan dan diabetes !

Entry ni, saya nak kongsikan smoothies yang boleh juga di ambil, eh.. bukan boleh juga, tapi boleh sangattt di ambil ketika lapar atau sebagai snek antara waktu makan. Berkhasiat, mengenyangkan dan rendah kalori. Psssttt.. boleh bagi gebu-gebas jugak tau !

Smoothies ni daripada ESP, produk terhebat Shaklee. Macamana rupanya? Haaa. macam ni 

Ni lah rupa ESP. Humble ja kan? haha. Tapi power. Takpa, nanti kita cerita kelebihan ESP. Sekarang jom tengok koleksi resepi smoothies Shaklee ya :)













Sedap kan? Haa.. boleh download dan save dalam phone. Yang penting, try lah. Jangan tak try. Sedap, berkhasiat dan mengenyangkan.

Selamat mencuba !

Nak order ESP? Pun boleh :)

Salam sayang,
Founder of Surijunior
019 2282147










No comments :

Back to Top