Slider

Saturday, August 22, 2015

Awal bersusah payah, kini masa untuk menuai :)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Program YES Shaklee yang saya tulis di sini adalah program CSR realiti. Ini bukan rekaan. Beberapa bulan setelah dilancarkan, kini, ramai Ahli YES Shaklee yang sudah menikmati ganjaran berganda hasil dari program ini.



Ini beberapa orang yang saya sempat save gambar mereka, dari empayar Surijunior kami :)

Encik Abdullah Azam yang bermentorkan Dr. Muhammad Al-Athiq & Dr. Maryam Al-Batul

Encik Must Zul dan Puan Siti Hajar yang bermentorkan Master Ummu Durrah

Puan Suci Nailofar Nurul yang juga bermentorkan Master Ummu Durrah

Saya mendoakan lebih ramai lagi yang berjaya dalam program YES ini. Program yang menawarkan income berganda dari bonus yang sepatutnya. Ini adalah inisiatif Shaklee untuk membantu rakyat Malaysia menghadapi kos dan taraf hidup yang semakin meningkat.

Program ini sama saja macam kami semua. Masuk ahli dan menjual produk Shaklee. Kita bukan skim piramid yang asyik pujuk orang masuk ahli dengan modal puluh ribu, Tak ya, jangan salah faham. Program ini anda boleh sertai dengan TANPA MODAL. Tanpa modal, macamana nak beli barang? Macamana nak menjual takdak barang? Anda boleh memulakan perniagaan dengan sistem dropship. Customer order barang, bayar pada anda, anda guna duit customer, bayar pada Shaklee dan Shaklee poskan terus barang kepada customer. Mudah kan?

Inilah yang disarankan oleh pakar-pakar perniagaan jika anda ingin memulakan bisnes. Mulakan bisnes yang memerlukan modal minima. Dengan Shaklee, minima tu sehingga anda boleh mulakannya TANPA MODAL.



Silakan hubungi nama-nama di gambar di atas jika anda ingin menyertai YES Shaklee. Klik di sini > Dr. Muhammad Al-Athiq Dr. Maryam Al-BatulEncik Must Zul dan Puan Siti Hajar,Master Ummu Durrah dan Puan Suci Nailofar Nurul

Mereka telah buktikan ianya berhasil. Jadi, mereka pasti tak keberatan membimbing anda. 

Thanks for reading !

Salam sayang,
019 228 2147 | farihah.abukasim@gmail.com

No comments :

Back to Top