Slider

Monday, September 22, 2014

Basic H : Buah hati para ibu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera !

Weekend yang sangat hebat, alhamdulillah. Penuh, padat sampai ahad malam baru saya sempat iron & siapkan pakaian & barang-barang sekolah yang lain. Pukul 9.00 malam lebih juga baru siap, Bersiap-siap untuk Solat Isyak dan tidur, hampar sejadah, terpandang "hasil karya" Asyraf. Nangis mak !

Bersihkan dengan larutan Basic H. Beberapa minit saja, selesai . Ni pensel, kalau marker atau pen, saya gunakan Basic H pekat (bukan larutan). Uniknya Basic H, ianya tiada toksik, berkesan & lembut pada tangan.

Karya pada awalnya. Dengan pensel 2B

Spray Basic H

Separuh telah ditonyoh ! Saya guna sponge, macam sponge cuci pinggan tu (tak yah berus pun!)

Siap disental, tapi masih basah

Dah kering. ni semua dinding yang sama, tapi pencahayaan handphone tak betul, tula nampak warna dinding lain-lain. Maap ya, jurugambar separa professional. haha

Oh ya, ini pula pengalaman cucu Shaklee saya, Puan Fazlina, Otai Shaklee di Kedah. PC beliau di "karya"kan dengan PERMANENT MARKER !! Lagi nangis tu !

Saya cadangkan beliau guna Basic H pekat, sebab marker pen

Tadaa !!! Dah bersih-sebersihnya! 
Yang nak Basic H dari Fazlina boleh call / whatsApp : 0195560012
COD Basic H? Klik di sini

Apa kata yang lain?

Basic H ni adalah item wajib bagi saya, di setiap rumah kita. 
Banyak sangat kegunaannya. Testimoni lain boleh klik di sini :) 

Kegunaan lain Basic H, banyak sangat, cuci seluruh rumah, tingkap, dapur, cermin, lantai, lampu, kereta. Juga kegunaan sewaktu kecemasan seperti demam & luka. Sangat-sangat diperlukan. Untuk anda yang baru mengenali Shaklee atau hanya mengenali Shaklee Vitamins, Shaklee sebenarnya juga menawarkan produk pembersihan rumah & kediaman, dinamakan Set Get Clean Shaklee.

Set Get Clean Shaklee ni terdiri daripada 
# Fresh Laundry (Sabun basuh pakaian)
# Soft Fabric (Pelembut Pakaian)
# Dishwash (Pencuci Pinggan)
# Basic H (Cecair Serbaguna)

Kesemua produk ini bebas toksik, mesra alam (biodegradable), berkesan dan lembut pada tangan. Takdela kematu, kasar tangan kan, untuk yang rajin cuci pinggan tu :D Lebih penting dari itu, anda yang memiliki allergi, asthma, alahan, sebaiknya bertukar kepada Set Get Clean ini. Sesetengah alahan sukar untuk pulih walaupun dah makan macam-macam ubat, macam-macam vitamin. Kenapa? Sebab anda terdedah kepada toksin bahan kimia dalam barangan pencuci rumah. 

Bayangkan cuci pinggan dengan pencuci bertoksik, hari-hari guna pinggan tu untuk makan kan? Mop lantai, hari-hari anak-anak berguling atas lantai kan? Baju, hari-hari pakai baju, bersentuhan dengan kulit kan? 

Jika semua ini memiliki bahan kimia bertoksik, macam mana anda, anak-anak anda akan bebas dari allergik, alahan dan asthma?

Tukar, untuk diri, keluarga & persekitaran yang lebih sihat :)

Thanks for reading !

Back to Top