Slider

Friday, September 26, 2014

Pembantu suri yang disayangi

Assalamualaikum & Salam Sejahtera !

Awal-awal dulu, saya cuma makan suplemen Shaklee sahaja. Dah lama-lama, saya cuba juga produk penjagaan rumah juga. Mak aii !! best rupanya ! Entry lalu saya cerita pasal Basic H. Yang banyak membantu ibu-ibu. 

Ini satu lagi produk Get Clean Shaklee yang saya suka. Pelembut pakaian ini, saya campurkan semasa membilas pakaian. Hasilnya? Wangiiiii


Apa lagi kelebihan Soft Fabric Concentrate ni?

Pekatan pelembut fabrik yang berbau harum ini berkesan mengelakkan pakaian daripada berkedut dan melekat pada badan akibat kesan statik, berbanding produk lain yang anda sedang gunakan. Malah, rumusan berkepekatan tinggi ini amat menjimatkan

# Berkepekatan tinggi: 32 auns mampu melembutkan 64 cucian
# Melembutkan, mengurangkan kedut dan mengawal kesan statik secara semula jadi
# Botol kecil mudah dibawa, dituang dan disimpan

Keunikan Shaklee
# Selamat
# Tidak toksik
# Tiada gas beracun
# Tiada bahan kimia berbahaya
# Tanpa pewangi berbahaya
# Lembut pada tangan anda
# pH seimbang
# Tanpa klorin
# Amat berkesan menanggalkan minyak.
# Mesra Alam
# Rumusan semula jadi daripada sumber yang mapan (diekstrak daripada jagung dan kelapa)
# Mudah biorosot
# Tanpa fosfat
# Bungkusan yang boleh dikitar semula
# Tanpa bahan pewarna
# Selamat untuk sistem septik dan pembetungan

Semua produk dalam Set Get Clean ini sangat mengujakan. :)


Thanks for reading !

Back to Top