Slider

Friday, September 26, 2014

Payahla macam ni, gebu sangat katanya !

Assalamualaikum & Salam Sejahtera !


Kak Sue menetap di Pulau Pinang, spesifiknya Balik Pulau. Peniaga pelbagai pakaian pada mulanya, mencuba Shaklee dari sahabatnya, Dr Normi Mohd. Jatuh cinta dengan Shaklee, Kak Sue, bertekad untuk mencuba bisnes ini bersungguh-sungguh.

Hanya di bulan kedua, Kak Sue sudah berjaya menggenggam bonus bulanan 4 angka. Kegembiraan ini sangat bermakna buat Kak Sue. Beliau mengorak langkah membantu anak-anak Shaklee nya untuk memiliki apa yang beliau miliki. Sikapnya yang sangat berdikari, menyebabkan Kak Sue boleh pergi jauh dalam bisnes Shaklee.

Kesihatan Kak Sue bertambah baik, Kulitnya cantik, macam anak dara! Padahal, anak sulung Kak Sue dah pun remaja ! Hebat? Sangat hebat :) Sehinggalah suatu hari, Allah menguji Kak Sue apabila ibunya jatuh sakit, beliau, bekorban masa dan tenaga menjaga ibu di ICU, koma. Sehingga sekarang, walaupun telah pulang ke rumah, ibunya masih makan dengan tiub.

Kak Sue beruntung kerana memulakan Shaklee lebih awal. Pasif income yang diterimanya, kerana empayarnya telah pun berkembang, menyebabkan income Shaklee Kak Sue berjalan seperti biasa, masih kekal dengan bonus 4 angka, walaupun semasa menjaga ibunya yang terlantar.

Menjalankan tanggungjawab sebagai anak. 
Kak Sue menyuapkan ibu :)

Uniknya Shaklee Online, apabila anda boleh menjalankannya di mana-mana, berhubung dengan sesiapa sahaja tidak kira masa dan tempat.

Memiliki kulit mulus seperti & mula merancang pencen anda dengan Shaklee seperti Kak Sue?

Hubungi beliau di Facebook atau 0125771023



Back to Top