Slider

Wednesday, April 12, 2023

Kurus cepat dan mudah dengan Set Hello New You Shaklee



"Kurus tu senang, nak kekal kurus tu payah" Pernah dengar kan? Ada yang cakap, siap angkat kening sambil jeling kat kita 😂. Ini rekod berat lemak tubuh saya selama 12 bulan. Dari smartphone yang connected ke smartwatch. Terima kasih kepada teknologi.

Rutin menurunkan berat badan ni, saya dah biasa sangatt terpaksa buat lepas bersalin. Letih?  
letih sebenarnya. Tapi, bila ada Set Hello New You Shaklee, yang letih jadi mudah, bantu kurus dengan cepat. Alhamdulillah Yang jauh lebih penting dari itu adalah, kita tidak mudah gemuk kembali. Sebab apa? Sebab dengan guidance yang betul & nutrisi yang betul, Set Hello New You menjadikan kita ;👇
  • Membina otot secukupnya untuk metabolisme yang bagus dan pembakaran lemak sepanjang masa yang lebih efficient
  • Kita tak lagi Craving nak makan macam-macam
  • Perut sangat mudah kenyang, nak makan banyak adalah sangat mustahil. Tak boleh masuk!
  • Kita jadi cergas dan sangat ringan serta bermotivasi nak lakukan senaman dan juga untuk kekal aktif sepanjang hari 
    Bantuan dari Hello New You bukanlah ubat yang menguruskan kita dengan penurunan kilogram semata-mata, tapi ianya membekalkan satu transformasi rutin kehidupan yang yang positif.

    Sebenarnya, perubahan kualiti kesihatan kita bukan bergantung pada supplements yang power semata-mata. Tapi, perlu ada gabungan pemakanan, senaman dan pengambilan suplemen. Untuk anda yang obese dan merasakan kualiti kesihatan semakin merosot, ambil Shaklee secara konsisten memang penting, tapi, tolong mulakan seiring dengan langkah awal berikut 👇 🌷 Mula makan suku suku separuh 🌷 Berhenti makan berat selepas pukul 8 mlm 🌷 Senaman 30 minit 3x seminggu. Jalan kaki saja. Jalan cepat. Tak perlu lari. Takut affect lutut 🌷 Berhenti air manis 🌷 Minum air putih 4 liter sehari 🌷Ambil protein selewat-lewatnya 45 minit selepas work out untuk repair tissue Shaklee bukan saja bagi kita kurus cepat,tapi maintain kurus lebih lama dan susah gemok semula. Cinch Shake / Life Shake adalah protein yang sangat sesuai dan baik untuk bina otot.

    ______________________________________________
    💜, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim Wasap : 0192622200

 

No comments :

Back to Top