Slider

Tuesday, April 11, 2023

Shaklee Bisnes Online Terbaik di Malaysia

Foto : Chinese Restaurant, Dubai (Shaklee Incentive Trip)


Bisnes Shaklee ni adalah family business, bisnes online. Kita boleh lakukan di rumah, bersama famili. Kita usahakan untuk hasil kepada famili. Kita nikmati ganjaran pelancongan, bawa sekali famili. Semua event Shaklee, boleh libatkan famili. 



Ini fleksibiliti yang menyebabkan suami saya senang dengan bisnes Shaklee dari dulu hingga sekarang. Dan keadaan ini menyebabkan saya juga termotivasi untuk berusaha dalam Shaklee.  Trip percutian mewah Shaklee bukan sahaja untuk suami dan isteri, malah untuk keluarga. Saya pernah bawa anak2 dan mak ayah sekali join trip international Shaklee. Untung sangat.


Umrah - Abu Dhabi- Dubai (Shaklee Incentive Trip)

Bisnes ini, boleh diwarisi kepada anak-anak kita setelah kita tiada. Di US, perwarisan bisnes Shaklee sudah 3 generasi. Di Malaysia, sudah ada 2 generasi. Alhamdulillah . Shaklee  melabur berbillion untuk teknologi, R&D dan fasiliti. Sebab apa? Sebab bisnes suplemen yang hebat mcm Shaklee, masa depannya cerah.


Saban hari, dengan ancaman pelbagai masalah kesihatan dan dengan kehendak manusia untuk hidup lebih lama juga sihat, pilihan yang ada tentulah memilih yang natural dan terbaik seperti Shaklee.



Tahniah untuk anda yang memilih Shaklee dan setia bersama Shaklee. Kajilah produk dan syarikat ini, nescaya kesyukuran anda anda bertambah 

Selamat malam 😊













_____________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
FB : Farihah Abu Kasim
Wasap : 0192622200


No comments :

Back to Top