Slider

Sunday, April 23, 2023

TESTIMONI: Lenguh Badan dan Sembelit hilang dengan Ostenutrix



BANYAK DAH JENAMA KALSIUM YANG SAYA CUBA, TAPI OSTEMATRIX YANG
TERBAIK
; LENGUH HILANG, SEMBELIT PUN TAK ADA LAGI
Saya Alyaa abd malik, FB Alyaa Abd Malik, hari ni saya nak share Shaklee effect saya dengan Ostematrix Shaklee. Sebelum kenal Ostematrix, dah banyak jenis tablet kalsium yang saya cuba.. tak kira sapa yang recommend pasti cuba.
Tak cukup cuba sekotak mesti beli berkotak kotak untuk buat stock terus. Sebab apa?? sejenis yang tak suka minum susu, tapi disebabkan kerja yang banyak berdiri dari duduk dan bergerak sana sini menyebabkan saya mengalami lenguh2 yang tak selesa sehingga ganggu tidur malam saya.
Setiap malam memang mengurut sajala kaki. Kadang tu terjaga tengah malam lenguhh sangat. Sedih sangat. Pengalaman mengandung plak macam tu jugak. Memang hampir setiap malam pasti suruh husband urutkan betis.. Sehingga jumpa Shaklee.. cuba tablet Ostematrix, ya Allah lega sangat !!!!
Alhamdulillah syukur ya Allah.. Dengan kesan 3 tablet setiap malam konsisten , Alhamdulillah kini tidur lebih lena tanpa gangguan lenguh lenguh betis dan pinggang dah. Ingat pengalaman mengandung anak pertama. Minyak panas/ minyak urut tu berpisah tiada.. Hampir setiap malam kene urut.
Beza dengan pengalaman mengandung anak ke dua. Terus standby siap2 telan. Alhamdulillah. Sebotol minyak angin tu tak habis pon guna sepanjang mengandung. Suka sangat dan lagi best, kalau lepas bersalin takut nak membuang takut tertetas benang jahit tu. Kini tak lagi. Lawasss yakmat.
Rugi je tak cuba, dari tak mengandung, mengandung, lepas bersalin menyusu berpantang semua selamat untuk ambil ostematrix Shaklee ni. Tiptop kesan dia.. Hanya yang dah cuba je tahu powernya effect Ostematrix ni. _________________________________________________________
💜, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim Wasap : 0192622200


 

No comments :

Back to Top