Slider

Wednesday, November 9, 2016

FROM ZERO TO HERO


5 tahun yang lalu, kami berdua adalah guru. Suami saya di sektor kerajaan,saya di sektor swasta. Perniagaan adalah asing bagi kami. Yang kami tahu adalah menjadi pembeli. Sama ada sebab perlukan barang tersebut atau sebab kesiankan si peniaga :D



Rupanya takdir itu berubah dengan kehadiran Shaklee. Saya rasa kesannya yang hebat dan saya kongsikan dengan penuh keterujaan. Dari blog,saya berkongsi, juga facebook sebagai medium kedua. Semakin ramai yang sukakan Shaklee bermula dari cerita kami sehingga akhirnya mereka merasa sendiri.



Mereka memilih untuk menjadi ahli. Seorang demi seorang. Dan mereka berkongsi seperti kami sehingga mendapat income puluhan,ratusan dan ribuan.

Dari sini,network kami pesat berkembang dan sehingga hari ini,tahun kelima kami bersama Shaklee, perkara rutin berkongsi ini masih menjadi amalan. Dari dulu hingga sekarang, kami bekerja di medium maya, dengan jualan kumpulan pernah mencecah jutaan ringgit sebulan, TANPA premis kedai, bangunan stokis, pekerja kedai mahupun pejabat rasmi. Semuanya hanya dari komputer atau telefon bimbit.



Ogos ini, asbab permulaan perkongsian kecil sejak 5 tahun dulu,kami diraikan sebagai Effective Master Coordinator oleh Shaklee Corporation, US.

Terima kasih Allah untuk ruang dan peluang. Kami adalah pasangan yang paling muda usia bisnesnya berbanding orang lain. 5 tahun. Dan harapan saya semoga di tahun 2018, lebih ramai akan menyertai kami, diraikan di Black Tie Dinner yang eksklusif ini.



Tiada yang mustahil dengan izin Allah. Hilangkan halangan negatif dalam fikiran, dari 1000 anak tangga yang perlu didaki,jangan mendongak memandang anak tangga ke-1000. Tunduk dan rancang untuk melangkah ke anak tangga satu demi satu. Pasti cita-cita itu semakin jelas dengan langkah yang lebih berani.


Anda yang merancang membina perniagaan untuk pasif income semasa usia bersara (bersara pada usianya atau awal), Shaklee menawarkan caranya. Mudah dan Fleksibel. Dan Shaklee ini adalah Syarikat berusia 60 tahun,bukan 6 bulan dan kredibilitinya telah terbukti dengan pemilikan vitamin berusia lebih 100 tahun.



Rancang kewangan anda. Sama ada side income rendah RM50 sebulan atau pasif income sehingga RM50,000 sebulan. Shaklee ada caranya.

Sertai kami membina impian? Tentu boleh



www.surijunior.com
0192282147

No comments :

Back to Top