Slider

Monday, November 7, 2016

Orang yang benar-benar menderita sakit seperti saya sangat menghargai nikmat sihat. Kerana inilah Shaklee tetap di hati saya - Ustazah Badrul Asiyah



Hari ini di group ada perkongsian dari Ustazah Badrul Asiyah atau kami panggil Kak Bad tentang pengalamannya jumpa Shaklee. Ermm.. semua orang ada kisah tersendiri bagaimana bertemu dan jatuh hati dengan Shaklee.

Eh sebelum tu, meh saya kenalkan wajah beliau yang cun walaupun dah 40an tau!


Haa inilah Kak Bad. Lepasan Universiti Mu'tah Jordan. Kini merupakan penduduk di Perlis. Siapa nak Shaklee, boleh contact beliau di +60134945984.

Eh, ok. Macamana kisah dia? Jom baca

"Saya bermula dengan Shaklee empat tahun yang lalu.
Set Hamil sebagai pembuka tirai. KELETIHAN MELAMPAU ketika hamil menyebabkan saya terus sahaja mencuba Shaklee tanpa berkira-kira. Oleh kerana ketidakpercayaan yg tidak bulat, Master Farihah menghadiahkan Set Hamil agar kakaknya tidak ketinggalan merasai ARUS KEHEBATAN SUPLEMEN 100 tahun ini...

Bukan sahaja KELETIHAN yg selesai, MIGRAIN, SAKIT SENDI, SEJUK-SEJUK, INSOMNIA juga telah banyak berkurangan. Saya terus berniaga, dengan niat ingin menyebarkan kebaikan Shaklee, selain membuat income. Saya mahukan lebih ramai kawan-kawan saya mendapat kesihatan seperti saya. Nikmat Sihat ini orang yang betul-betul tahu adalah orang yang pernah sakit seperti saya.

Semasa berpantang saya daftarkan 5 orang ahli baru Shaklee, bungkus suplemen, anak-anak jadi posmen hantar pada kawan-kawan sekolah. Akhirnya saya naik rank SUPERVISOR dan SENIOR SUPERVISOR dgn 90% OFFLINE BUSINESS. Rank ini memberikan saya income 4 angka sebulan dengan Shaklee. Alhamdulillah.

BEST kaann ???

tak payah pergi jauh jauh..raaamai orang sekeliling kita perlukan Shaklee sebenarnya. Tinggalnya, kita rajin berkongsi"

Haaa tu dia cerita Kak Bad. Eh, tapikan, bukan Sihat itu saja yang dia dapat tau, Kak Bad juga turut berubah jadi cantikkk sangat dan kurussss

Tengok gambar lama dia. Makcik sangat!!!





Bukan badan saja Sihat tau, cantik pun dapat. Satu lagi kelebihan set hamil dan berpantang Shaklee ni, produk dia pill saja. Mudah telan. Yang serbuk untuk Shake, sedap sangatttt. Vanilla flavour. Tak yah nak tutup hidung minum minuman tak sedappp





Dannn produk yang sama kita boleh ambil bermula dari merancang kehamilan, hamil,bersalin, berpantang dan menyusu. Malah, kalau ibu yang keguguran juga boleh ambil set ini. Pemulihan yang cepat. Insyaallah.

Kalau ada budget constraint, boleh ambil ikut budget, insyaallah.

Ok, dah maghrib. Yang berpantang, hamil, menyusu. Selamat menjaga kesihatan. Jangan lupa tubuh kita yang nak pakai lama ni, selain baby yang sihat.

Pulih dan kekalkan kesihatan untuk kita mampu mengurus dan menyanyi keluarga tersayang

Thanks for reading!

Salam sayang dari SID kesayangan anda ❤
Master Farihah | 019 2282147

No comments :

Back to Top