Slider

Tuesday, November 15, 2016

KITA MEMBAYAR UNTUK OMEGA 3 ATAU LEMAK IKAN?



Kajian terhadap populasi di kutub yang jarang menghadapi masalah penyakit jantung membuktikan kebaikan omega 3 pada ikan yang memberi khasiat perlindungan kepada mereka.

Untungnya kita hari ini, tak perlu pakai baju selam pi tangkap ikan terbaik untuk omega 3. Haaaa kann? Kalau pi tangkap sendiri pun, belum tentu dapat yang terbaik. Sebab apa? Sebab laut kita sekarang sangat tercemar. Dan pencemaran ini menyebabkan hidupan laut juga mengandungi bahan kimia berbahaya seperti merkuri dan sebagainya.

Nak dapat khasiat omega 3, sekaligus dapat logam berat seperti merkuri. Naya! Sebab itu Shaklee menampilkan minyak ikan terbaik untuk kita. Dah siap dibotolkan setelah disuling diperingkat molekul sebanyak 3 peringkat untuk menghilangkan bau, menyingkirkan bahan kimia berbahaya dan mencegah oksidasi





Kenapa perlu minyak ikan? Testimoni omega guard Shaklee ni memang best, selalu dapat feedback positive. Terbaru, anak Shaklee saya bagitau Customer dia cakap sejak konsisten Omega Guard Shaklee, dah lama dia tak batuk-batuk. Alhamdulillah.



Selain batuk berpanjangan, Omega Guard Shaklee memang banyak membantu masalah kahak, selalu demam dan selsema terutama di kalangan kanak-kanak.







Lagi? Banyak lagi ka fungsi Omega Guard? Banyakkk sangat





Iyalah, ini semua kebaikan Omega 3. Tapi, kenapa perlu pilih Omega Guard Shaklee? Haa.. .







Jangan tersalah beli minyak ikan. Sesetengah jenama, lemak ikannya lebih tinggi daripada kandungan omega. Dah? Nak beli lemak ka, nak beli Omega? Jangan pula lagi, kita beli yang ada pewarna atau perisa tiruan pula. Sayang duit kan? Beli barang tak berkualiti

Pastikan minyak ikan anda tinggi kandungan Omega 3 ya, bukan sekadar lemak ikan.



Ok. Itu saja kali ni. Nak kata alah membeli, menang memakai pun tak boleh juga sebab Omega Guard Shaklee tak mahal pun! Memang menang membeli, menang memakai kalau nak kata pun.

Thanks for reading!

SID Kesayangan Anda,
❤Farihah | 019 228 2147❤

No comments :

Back to Top