Slider

Thursday, May 18, 2017

NUTRIFERON : PENEMUAN TERHEBAT DALAM IMMUNOLOGI

Bila cerita pasal produk Shaklee, setiap satunya akan dipastikan berada pada kualiti optimum. Inilah yang menjadikan bisnes ini, bisnes yang boleh bertahan. Asas produk yang berkesan dan terbukti kesannya menyebabkan Shaklee sangat kukuh dan terunggul

Video ini adalah Video kawan-kawan yang ke trip Shaklee ke Jepun. Malamnya, depa ada dinner dengan Dr. Kojima, pencipta nutriferon. Dah 92 tahun umur dia !

Credit Video oleh Master Zura Betty


Nutriferon ni apa?

Nutriferon ini merupakan penemuan terhebat dalam bidang Immunologi. Ianya ditemui oleh seorang Doktor pakar imun dari jepun iaitu Dr. Yasuhiko Kojima dari University Tokyo, Jepun pada tahun 1954.
Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia ini (Nutriferon).

Dr. Kojima dari hasil kerja nya telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu: 
1. Biji labu
2. Bunga Safflower
3. Honeysuckle Jepun
4. Biji Plantago 
mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Formulanya yang digunakan adalah semulajadi, selamat, tulen dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.



Nutriferon adalah satu formula Eksklusif dan dipatenkan menjadi hak milik Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa. Ianya HANYA BOLEH DIDAPATI MELALUI SHAKLEE. Eksklusif Nutriferon ni tau.

Di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia(penyakit anjing gila), herpes dan HIV dll.



Untung kita ada Shaklee 

Nak

Nak
Salam Sayang,
Farihah / Kak Eha 
http://wasap.my/+60192282147





No comments :

Back to Top