Slider

Tuesday, May 23, 2017

SUDAH JATUH, DITIMPA TANGGA. DENGAN SHAKLEE, SAYA BANGKIT SEMULA

Sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Semua yang berlaku dengan ketentuan Allah dan pastinya ada hikmah yang tersembunyi yang perlu kita yakini.  Naz Syamim Sazali atau Min (tudung pink) diuji dengan keperitan hidup dan kesukaran ini membuatkan dia bangkit mengejar kejayaan. 



Jom kita baca apa kata min ;

============================






"Saya seorang despatch. Di usia yang sangat muda, saya adalah ibu tunggal. Saya dan anak-anak ditinggalkan suami tanpa nafkah. Dia meninggalkan kami bersama hutang-piutangnya.

Saya melangkah berani, berjuang untuk kehidupan, demi anak-anak. Sehinggalah Allah temukan saya dengan Shaklee melalui Mamareen, Shairne Omar.
Tidak cukup dengan ujian itu, saya diuji dengan kesakitan akibat cyst. Dengan ikhtiar Vivix dan GLA Complex, cyst tersebut hilang dan saya seolah diberi kehidupan baru. 




Shaklee semakin kuat dihati saya. Saya tekad untuk usahakan bisnes ni. Saya buta IT dulunya. Online marketing tu sangat asing untuk saya. Apa yg saya buat untuk Bisnes Shaklee saya?

Saya letakkan komitmen untuk edar flyers setiap hari. Ini komitmen saya untuk bisnes. Balik kerja, saya akan edar 100 keping flyers. Kemudian baru saya balik ke rumah. Mandi, makan, lepas magrib / isyak, kemudian saya keluar lagi untuk COD order semalam


Jualan saya fokus pada Vivix dan GLA Complex. Dalam sebulan, saya biasanya jual 20-30 botol Vivix. Inilah rutin saya dari dulu hingga kini dan income saya hampir mencecah RM10K sebulan. Duit ini saya buat belanja, beli stok, simpan dan bayar hutang bekas suami saya.

Peritnya kehidupan, saya telan dan Alhamdulillah, kehidupan baru ini lebih bermakna dengan Shaklee"

==========
Ketika kita rasa kita perit diuji, ada insan lain yang lebih hebat ujiannya.
Sabar dan Syukur. Jalan setiap dari kita pasti ada jika ada kegigihan dan usaha. 
Hubungi mentor bisnes gigih anda ni untuk Shaklee > http://wasap.my/+60125768519  










Like Page kami untuk Info kesihatan & Bisnes
We L.O.V.E Breastfeeding
Surijunior

No comments :

Back to Top