Slider

Monday, December 19, 2016

SET MENYUSU SHAKLEE TAMATKAN DERITA BUASIR DAN LORONGKAN SAYA KE PENDAPATAN 4 ANGKA SEBULAN

Mula benci, jadi sayang. Apa yang kita rasa tak baik untuk kita, mungkin sebenarnya baik untuk kita. Hanya Allah yang maha mengetahui.

Hari hujan, sejuk-sejuk ni, saya tak nak tarik bantal sambung  tidur, tapi saya nak share kisah anak buah Shaklee saya yang dapat kesan ShakleeEffect. Haaa.. Dari kerja makan gaji melepet penat, sekarang dah jadi surirumah income 4 angka. ok jom kita baca

============



Dulu saya seorang akauntan di construction firm. Gaji lumayan. Saya ulang alik dari Kangar ke Alor Setar 45 minit setiap hari untuk ke tempat kerja

Penat. Letih. Pukul 9.00malam dah tidur tak sedar diri. Suami pun sama. Itulah rutin kami.

Sehingga kami ada baby, tidur tak menentu, beban kerja di office lagi. Kadang-kadang terpaksa berhenti di stesen minyak untuk tidur sekejap. 


Jadi kami decide kena cari supplement untuk masalah kami. Baby saya pun dah campur Susu formula. Siang Susu formula, malam Susu badan

Teringat kawan sekolah menengah saya pernah promote Shaklee di FB,saya pun contact dia. Dulu, meluat sungguh siapa dok promote Shaklee. Meluat, siap hide lagi.haha

Jadi saya join ahli. Saya tanya set menyusu, kawan saya suggest set menyusu dengan ESP. Ermmm saya tak minum susu. Tak apa la, gamble beli sebab nak banyakkan susu.


Saya bancuh ESP dengan Milo. Owhh.. ok, boleh telan ni. Bagus! 


Suami saya pun makin Cergas, tak la melepet macam dulu. Hari- hari minum Performance Drink.




Kami rasa perubahan kesihatan kami. Kehidupan harian semakin ceria dan berkualiti. Seronok! Saya dan suami terus konsisten dengan Shaklee 

Selepas 2 bulan, satu lagi perubahan yang lebih besar berlaku. Buasir yang saya deritai sejak dari sekolah menengah hilang sepenuhnya!



Ini memang masalah saya dari dulu. Dari zaman sekolah, susah membuang, sembelit sampai buasir. Darah menitik-nitik, nak duduk pun sakit. Kena duduk senget sebelah. Pedih sangat. Dari ubat klinik sampailah ubat kampung, masalah buasir saya tetap berulang. 



Tak sangka sungguh  dengan set menyusu Shaklee, Saya bebas dari buasir. Alhamdulillah....

Tu sebab musabab saya teruskan shaklee sampai sekarang ni..dh 3 tahun lebih kami satu family amalkan shaklee ni..

Saya yakin dengan produk Shaklee yang sentiasa selamat untuk diambil. Tanpa bahan kimia, berkesan dan mesra alam.


=========

Hebat kan? Satu set boleh bagi banyak manfaat. Linda kini sudah berhenti kerja pun. Menjadi FULL TIME SHAKLEE DISTRIBUTOR. Kedai kat mana? Laa... macam biasa la, Kedai dia macam Saya, di telefon saja 


Berbisnes dari rumah sambil Jaga sendiri anak-anak. Fleksibel. Linda dah pun capai income ribuan sebulan dan bulan ni insyaAllah, dia akan bantu sorang anak Shaklee dia juga capai income yang dia capai

Kelas di WhatsApp oleh Cikgu Linda

Anda perlukan produk Shaklee atau berminat dengan bisnes Shaklee, boleh hubungi Linda. Orangnya baik tapi tegas, Haaa ciri mentor yang tepat

Hubungi beliau di FB Rosshalinda Rozali / lagi mudah di 01135161912


Seronok bila kita buat bisnes sebab kita rasa kesannya dan kita suka. kita excited nak berkongsi dengan orang lain macamana rasa sihat yang kita rasa 

Terima kasih sudi membaca

Konsultasi  produk & bisnes Shaklee, hubungi saya ☺

Farihah | 019 228 2147

No comments :

Back to Top