Slider

Thursday, December 8, 2016

SET MENYUSU SHAKLEE TUKARKAN KULIT ALA KitKat SAYA !

Bila disahkan rahim tak kuat punca keguguran, hati mana yang tak sedih kan? Keterujaan untuk menimbang cahaya mata sulung seakan terkubur.



Hari ni saya nak kongsikan pengalaman anak buah Shaklee saya. Happy ending kisahnya. Ok, kita baca jom :)

============

Aina mula berkenalan dengan shaklee melalui kakak ipar. Tu pun lepas saya berkawin dengan adik dia. Consume sebab nak ada zuriat semula.

Sebelum ni ada kes keguguran. Doktor kata rahim Aina tak kuat dan mungkinlah bukan rezeki Aina dan suami. Kami redha tapi tidak pernah putus berharap

Alhamdulillah berkat doa dan kesabaran saya konsisten set kesuburan shaklee selama 2 bulan akhirnya saya disahkan hamil semula. 


Lepas dari tu saya mula ketagih nak cuba vitamin shaklee yang lain. Saya cuba consume set ibu hamil. Memang tak skip. Consume sampai 9 bulan.

Alhamdulillah sekali lagi saya sangat berpuas hati. Setiap kali check up, nurse mesti puji sebab saya tak pernah Hb low , Hb cantikkk jer dan berat badan tak pernah naik mendadak. 



Dengan izin Allah masa berpantang pun saya consume set berpantang Shaklee. 

Dan paling best saya dapat bagi baby saya full bf sampai setahun. Setiap bulan berat badan anak akan naik 1kg. Sampai kan nurse minta saya kawal berat badan anak. Cemana nak kawal? Dia minum susu ibu sahaja ! 



Alhamdulillah tak sia2 beli esp dan alfalfa untuk milk booster. Akhirnya dapat hasil anak macam ni. Semangat ya ampunn!!! Laki bini boleh brgaduh gara2 dukung anak. Masing2 tak larat 😜




Badan saya tak payah cakap lah selim melim macam form 5 tau! Dari mengandung berat 58kg akhirnya dapat jugak turun 46kg.

Dalam diam-diam saya pun dapat  kesan yang tak dijangka.Malu pulak nak tunjuk hat muka hitam dulu😂



Ni semua lepas berpantang and lepas konsisten set menyusu. Habes semua berubah.

Kulit yang gelap bak coklat kitkat tu pun dah bertukar menjadi biskut salji. 

Cerah!
Lembut!
Jerawat takda!

Wahhhhh seronok sangat. 

Suami pun puji miss v tak berubah. Tetap memikat hati. oppss 🙊

============
Tudiaaa.. Teruja dak? Hebat kan? Ambik set menyusu saja, bonus macam-macam dapat kan.

Ok, jangan lepaskan peluang ni. Anda yang nak menyusu  lebih best, lebih cantik, lebih gebu, selesaikan masalah kewanitaan. Boleh contact Aina di 012 7984322

Anda layak lebih sihat, cantik dan bahagia ! 


Thanks for reading ! 

Salam hormat dari SID kesayangan anda

Order Shaklee hari ini, hubungi :
❤  Master Farihah | 019 228 2147 ❤

No comments :

Back to Top