Slider

Thursday, December 8, 2016

DULU PANDANG SEBELAH MATA, SEKARANG BARU BUKA MATA



"Awat 'sihat' sangat?"
"Isyk.. berisi sangat ni. Senang hati ya?"

Kita kan, kalau orang tegur macam ni, rasa macam sembilu menghiris qalbu kan? Tapi macamana nak tangkis, memang gemok!



Hari ni, meh kita baca pengalaman Fiza, yang berjaya turun berat dengan bantuan set kurus asas Shaklee. Jom baca :

========

"Fiza mula berkenalan dgn shaklee melalui kakak senior sekolah Fiza..dulu bersekolah di sek men sains pasir puteh, kelantan..

sejujurnya dulu hanya pandang shaklee sebelah mata 😅 sbb tak berminat dan tak pernah ada pendedahan tentang shaklee.

tapi alhamdulillah berkat kesabaran kakak saya memujuk dan selalu bagi pendedahan, telah mmbuka hati utk mula berjinak dengan shaklee.



Fiza mula berjinak-jinak dengan shaklee pada Jun 2016.kebetulan masa tu bulan puasa dan shaklee buat promosi lecithin dan herb lax. memang promosi yg sgt best. sebab fiza memang dah lama nak turunkan berat badan. fiza mula consume alfalfa,lecithin dan herb lax



Alhamdulillah dgn izinNya fiza berjaya menurunkan berat badan sbyk 5kg..👏👏👏.

awesome ke best ??😇💃💃💃..

slimming set ni sangat mmbantu dan apa yang menambah keyakinan fiza adalah shaklee ni natural based. Tak perlu risau dengan kesan sampingan 😉😉😉





Dan smpai sekarang fiza masih konsisten alhamdulillah dah berjaya turun 8kg... yang bestnya berat maintain even ade cheat day..☺☺



Cheating pun, berat boleh turun ok. Alhamdulillah. Baju-baju lama dah boleh pakai balik, baju baru dah longgar sangat-sangat! Badan pun rasa ringan dan bukan perasan, tapi memang hakikatnya makin cantik bila dah kurus. Haaa..

Selain konsisten set kurus basic, fiza amalkan bersenam dan berhenti makan malam. Malam kalau lapar sangat, makan buah. Lagi satu, minum air waaaajib cukup mengikut keperluan tubuh iaitu 25kg=1 liter air. Tak cukup air, habis semua stuck ya. Mesti ada air, barulah lancar"



===========

Haa.. tu dia sharing fiza. Sebenarnya ini cara dapatkan berat ideal yang sihat. Sebab digabungkan dengan senaman dan kawalan pemakanan.



Suplemen cuma membantu mempercepatkan. Tak ada suplemen ajaib dari langit yang makan saja, terus turun 10kg. Tak ada. Kalau pun ada,ianya cara yang sangat tidak sihat dan penurunan berat tu tak akan kekal sebab anda tidak melatih diri untuk hidup sihat.haaa hati-hati.

Ok, siapa nak kurus langsing slim, boleh contact Fiza ya, tuan punya diri yang mengalami. Fiza boleh Guide dengan pengalaman sebenar yang dia ada. Jangan beli suplemen dengan sembarangan orang, beli dan terima guidance dari yang melaluinya. Ok Hubungi Fiza di +60 16-943 7246



Thanks for reading!



Salam hormat dari SID kesayangan anda :)
❤Master Farihah | 019 228 2147 ❤

No comments :

Back to Top