Slider

Sunday, February 12, 2023

5 bulan bersama Shaklee, saya mendapat kembali nikmat kesihatan, juga menjana income terkumpul sehingga kini lebih RM7,200



"Saya merupakan Eksekutif Akaun dan ibu kepada 5 orang anak. Ibu ni, bila sakit, seluruh keluarga juga turut sakit. Masalah High Cholesterol level, Fatty Liver & Gastrik Kronik memberi kesan pengajaran besar dalam hidup saya.

ulai 2020, saya dimasukkan ke wad dan terpaksa menjalani beberapa ujian - Endoscopy, Colonoscopy, MRI dan Ujian darah. Keputusannya terlalu mengecewakan. Selain Kolesterol Tinggi, Gastrik kronik, Fatty liver, doktor juga mengesahkan saya mempunyai Scar Liver.

Untuk semua masalah ini, doktor menasihatkan untuk saya ubah gaya hidup dan turunkan berat badan. Keluar dari hospital, saya mulakan gaya hidup sihat. Makan suku suku separuh dan ambil supplemen Cinch, Omega Guard, Alfalfa & Herblax.



Hasilnya, saya hilang 9 kg dan rasa sangat sihat dan berbeza dari dulu. Paras kolesterol dari berisiko tinggi dah turun ke border line. Dan tahap kesihatan saya jauh berbeza. Bila saya rasa kesan perubahan hebat ini, saya tergerak hati untuk berkongsi kebaikan Shaklee dengan ramai orang. Supaya yang sihat bukannya saya seorang, tapi ramai lagi boleh dibantu.

16 Julai 2020, saya dengan rasminya giat berkongsi peluang menjadi lebih sihat dengan Shaklee. Dan pada Ogos 2020, saya mula mendapat income ribuan ringgit sebulan. Konsisten 4 angka sebulan sehinggalah kini.

Alhamdulillah, siapa duga, dengan Shaklee saya mendapat kembali nikmat kesihatan dan sekaligus menjana income hebat. 5 bulan saya serius berkongsi kebaikan Shaklee, income terkumpul sehingga kini sudah mencecah lebih RM7,200 .

Alhamdulillah. Setiap masalah dan ujian, pasti ada hikmah di sebaliknya. " Anda ingin meningkatkan taraf kesihatan dan kehidupan? Hubungi Kak Shima Mohd Ali untuk menjadi mentor terbaik anda.

________________________________________________________________________________________
💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
Wasap : 0192622200








No comments :

Back to Top