Slider

Thursday, February 9, 2023

Free Money


Saya memang suka guna kad. Credit kad atau Debit card. Selalunya credit card lah. Satunya, kalau pi tempat-tempat ramai, dengan anak-anak, bawa cash kadang tak berapa selamat. Susah pun iya. Nak bawa keluar duit, kira dsb, kalau kad, lebih mudah.

Shopping di mall , isi minyak kereta, shopping online & shopping Shaklee (yang ni paling banyakkk😄), guna credit card. Setiap belian kita, akan direkodkan points. Lama-kelamaan, points tu akan banyak dan kita boleh redeem di beberapa tempat. Website maybank (cth utk yg guna mbb card), boleh redeem barang-barang macam-macam - beg, pinggan mangkuk, bantal dan lain-lain.

Dan beberapa premis, saya tak tau sangat. Saya cuma redeem di AEON Jusco (dapat cash voucher), dulu masa dok KL dan Senheng, dapat potongan harga bila kita beli barang. Dah balik kampung ni, points ni saya redeem di senheng saja. Banyak kali dah redeem. Beli telefon la, tv la, macam-macam. Dapat potongan harga. Rasanya 300 points = RM1. Nampak sikit kan? Tapi kalau kita kumpul, sebenarnya banyak.



Ni salah satunya, saya beli Slow Juicer Panasonic

Slow Juicer ni harga RM800+, tolak points, tinggal RM200+. Jimat RM400. Best kan? Ni namanya free money 😃Points paling banyak saya adalah dari bisnes Shaklee. Beli, bayar balik kad, beli lagi, bayar lagi. Repeat tak tau berapa kali sebulan.


___________________________________________________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
Logo wasap : 0192622200


 

No comments :

Back to Top