Slider

Sunday, February 26, 2023

Buat Loan Kereta Dengan Bisnes Shaklee?



"Boleh buat loan kereta ka bisnes ni?". Betul tu. Bisnes Shaklee boleh buat loan kereta. Untuk yang bertanya dan tertanya-tanya. Saya jawab di sini. Bila jual barang, terus dapat untung runcit. Selain itu, untuk bisnes dengan Shaklee Malaysia, Setiap belian produk dari company, direkodkan secara bulanan. Habis sebulan, Shaklee akan keluarkan rekod ini yang mengandungi :

✅Rekod belian harian selama sebulan
✅Komisen dari syarikat
✅Total komisen untuk bulan tersebut

Rekod ini dinamakan Bonus Statement. Bonus statement ini ada setiap bulan. Dan jika bonus kita cantik, menaik, tak menurun, 6 bulan bonus statement berturut-turut, kita boleh gunakan untuk apply loan dengan bank. Dan setiap tahun juga, Shaklee Malaysia memang akan submit rekod ini kepada LHDN. Semuanya telus dan bersistem.

Sebab itu, anda melihat Agen Shaklee jika bisnesnya bagus, mudah dapat buat loan rumah dan kereta dari bank. Saya ada anak buah Shaklee yang beli rumah harga jutaan ringgit dengan Bonus Statement Shaklee sahaja. Mereka suami isteri memang fulltime buat bisnes Shaklee.

Jadi, yang depa dok tayang kereta dan rumah tu, depa nak habaq, "Boleh buat loan dengan bank kalau buat bisnes Shaklee ni, mai lah buat bisnes dengan depa" . Tulah depa nak habaq sebenaqnya.

*Pengecualian untuk gambar di atas ni. Semua Masters tu beli kereta guna bonus statement Shaklee, loan dengan bank, cuma yang paling otai BMW hitam, beliau beli cash
(lap ayaq liuq 🤤) 





________________________________________________________________________________
💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya


 

No comments :

Back to Top