Slider

Sunday, February 12, 2023

"Kak, pinggang Jun turun 16 inci ! "


 "Kak, pinggang Jun turun 16 inci ! "

Hari pertama saya jumpa Jun, setelah bertahun-tahun PKP, sangat mengejutkan. Sebab sedentary lifestyle akibat lambakan kerja di hadapan komputer, kesihatan Jun merosot. Gemuk, Sakit pinggang, Sakit lutut, Kena solat atas kerusi walaupun baru 30an.

Sejak hari pertama saya bisnes Shaklee, fokus saya adalah men-sihat-kan kawan-kawan sekeliling. Baik yang gemuk, baik ibu menyusu, baik ibu mengandung dan lain-lain. Masalah-masalah ini, menjadi emotional drive untuk saya membantu kawan-kawan sekeliling saya.

Bantuan dan pertolongan ini, akhirnya menjadi business yang serius yang menjadi penjana kewangan bukan saja pada saya tapi, kepada beribu-ribu ahli keluarga bisnes Surijunior. Bisnes itu, wujud untuk menyelesaikan masalah. Ianya adalah perspektif yang mulia untuk membantu masyarakat.


Terkini?Rakan bisnes saya Jun Hafiz ; Telah hilang 16 inci ukuran pinggang, 6 kg berat badan. 
Telah mampu bersolat seperti biasa setelah beberapa lama menderita solat atas kerusi. Lebih ceriaaaaaaaa. Alhamdulillah, terima kasih Allah. Terima kasih Shaklee.

Kehebatan produk yang menjadikan kami sentiasa teruja untuk berkongsi dan membantu ramai lagi dengan Shaklee. 🌷 Nak kurus? Contact Jun untuk bantuan dari pengalaman peribadinya.


__________________________________________________________________________________________________________


💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
Wasap : 0192622200


No comments :

Back to Top