Slider

Saturday, February 25, 2023

Vivix Memang Power?

 



Vivix ni power dia takdaklah sampai boleh hidupkan orang mati. Tak sampai macam tu. Tapi, kesan pengambilan Vivix ni sangat powerful. Baik pengalaman customer atau pun saya & keluarga sendiri.

Ayah saya pernah operation akibat diabetic foot. Doktor korek bahagian yang terjejas tu, tinggal lah macam lompong seolah-olah telaga di kaki. Dalam masa kurang 7 bulan, kakinya pulih seperti sediakala. Lebih awal dari jangkaan. Ya, pulih macam asal. Memang tak ada lagi kaki berair atau apa-apa yang negatif. Lepas operation, kami anak-anak ayah gilir-gilir bawa ayah pi cuci luka kaki, makan ubat hospital macam disarankan dan dibantu oleh supplements seperti Vivix & Vitamin C.

Mak saya tak ada sakit apa pun. Tapi ambil Vivix untuk kekalkan kesihatan. Mak nampak cergas dan sihat walaupun berjaga malam jaga ayah dan walaupun tidur tak menentu, dan mak nampak awet muda!

Suami saya ada masalah pengelihatan yang serius. Satu dari matanya adalah lazy eye. Juga masalah yang sangat teruk dulu adalah ulser dalam mulut. Tak pernah tak ada. Pengambilan Vivix & Vitamin E yang konsisten bagi manfaat besar untuk dia. Pengelihatannya bertambah baik, tak daklah sampai tak perlu pakai spect, tapi makin baik, dan ulser, memang hilang 100%.

Saya sendiri pun sukakan Vivix. Minum Vivix berikan tenaga seharian yang hebat. Uruskan bisnes, anak-anak yang 7 orang ni dan juga urus rumah tanpa maid, tenaga dan kesabarannya bukan sedikit. Juga paling mengujakan, pengalaman berpantang dengan Vivix. Cergas & cepat pulih luka. Eh ada lagi. Vivix bantu saya hilang lebih 6 kg, dari gemok kepada berat yang munasabah.


Shaklee Home Office, Pleasanton California
Bergandingan bersama watak utama Mamareen Omar


Memang kami sekeluarga dah rasa kesan Vivix. Best sangat ! Dan bulan ni, Shaklee buat promo harga terlalu murah untuk Vivix. Jadi, sangat tepat bulan ni, untuk saya share kebaikan Vivix dengan anda.

Perlukan Vivix untuk anda, keluarga atau mak ayah? Hubungi saya. Ada special price, special offer untuk free membership dan juga wang tunai sebagai ganjaran bonus.

klik >> wasap.my/+60192622200/PromoVivix



__________________________________________________________________________________

💜, 

Farihah

Shaklee Effective Master Coordinator 

Hubungi saya

FB : Farihah Abu Kasim

Wasap : 0192622200

No comments :

Back to Top