Slider

Wednesday, February 8, 2023

Rezeki Tuhan Tidak Bertepi



11 tahun bisnes, saya masih dengan Shaklee. Gambar ni tahun 2017, dan majoriti dalam gambar ni, masih setia bersama-sama dengan Shaklee. Kami mulakan Shaklee dari kosong. Daftarkan pengguna setia yang sukakan produk yang mereka makan, seorang demi seorang.

Dari seorang diri, kami bercambah ramai. Kami mula belajar pasal bisnes, pasal marketing, pasal produk. Semuanya sendiri. Krisis dengan ahli team? Walaupun nampak saya sangat positif, saya juga alami krisis dengan ahli team. Tapi, saya tak simpan dalam hati.

Yang nak pergi, saya tak mampu menghalangi. Yang setia berdiri, saya terus menghargai. Fokus saya, tetap ke depan. Emosi dan kecil hati, saya uruskan di dunia lain. Jika ada produk terbaik di dunia, tapi kita masih fokus dengan masalah emosi dan kecil hati, kita sangat rugi.

Rezeki Tuhan ni luasnya tidak bertepi. Tapi ianya akan menjadi terhad selagi ikhlas itu belum di hati 😊






______________________________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
 wasap : 0192622200



 

No comments :

Back to Top