Slider

Thursday, February 9, 2023

Mudah Betul Jual Shaklee

 



Barang seurat dua. Ramah betul salesgirl kedai emas ya. Bukan sorang, semua ramah!! Sampai kagum saya dengan keramahan dan kemampuan mereka untuk senyum berterusan. Sampai ja ke soalan killer 

"Kak kerja apa?" "Kak buat bisnes di rumah, Jual Shaklee"
"Ooo saya pun makan Vitamin E, ESP. Kak ada stok?"
"Ada ja. Tapi dulu beli dengan sapa? Beli la dengan dia"
"Sepupu. Dia tak jual dah" "Ooo ok. Bagi no wasap"

Ok dia nak Vit E nanti. ESP nanti dia bincang dengan mak. Semudah itu ya kita jual Shaklee. Senang sangat. Saya memanglah tak berkempen kalau offline ni, takdak kepakaran. Cuma, disebabkan Shaklee terlalu dikenali, repetition yang perlu saya amalkan adalah ;
"Bisnes di rumah, Jual Shaklee" Pastu senyum jangan berenti.....Confirm beli
Meh sapa lagi nak shaklee > wasap.my/+60192622200/PromoApaBestBulanNi?
_______________________________________________________________________________________________________ 💜, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim wasap : 0192622200




No comments :

Back to Top