Slider

Sunday, February 12, 2023

Vivix dan Darah Tinggi

 Semalam saya & Naimah Abu Kasim ziarah Linda, Rosshalinda Rozali & baby baru comel gebu. Asyik berbual, tiba-tiba datang suara nyaring dari belakang. Mak Linda rupanya. Orangnya nampak ceria & cergas, secergas suara dia. Saya pun sapa "Kuat makcik, nampak sehat ni"

Kemudian keluar cerita dari mulutnya yang dia dulu tak larat dan tak buat kerja apa pun. Kencing Manis & Darah Tinggi, sampai limitkan dia untuk bekerja. Rehat dan lembik saja. Tapi sejak Linda bagi Vivix, badan makcik dah segar dan cergas. Dari asyik terbaring dulu, sekarang dah boleh menyulam semai, mengusahakan bendang. Bukan bendang sendiri saja, siap ambik upah buat bendang orang lain juga.



Betullah kan, bila kita sihat, lagi banyak duit kita boleh jana. Patutlah Linda laju sangat jual Vivix, testimoni mak sendiri ada depan mata. Vivix ni saya pun bagi untuk ayah saya yang baru pulih dari stroke, bagi pada mak, suami & saya sendiri pun consume.

Untuk orang sakit, Vivix bantu untuk lebih cergas. Untuk kita yang sihat ni, Vivix kekalkan kesihatan, kecergasan & mencegah dari penyakit. Lagi satu, jangan dilupa, confirm dapat pakej awet muda tau.

Antioksidan superpower ni, kalau try, akan rasa bezanya. Tambah bulan promo jimat lebih RM300 ni, sangat berbaloi melabur untuk khasiatnya. Tak mau beli satu, Try beli dua tengok.



______________________________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya
Wasap : 0192622200


No comments :

Back to Top