Slider

Sunday, February 26, 2023

Melancong Percuma Bersama Shaklee


Ini ke Orlando, 4 Tiket

Saya ni bukanlah suka melancong. Ramai orang suka melancong. Orang macam saya, mungkin 1 dalam 10 juta. Saya suka duk di rumah, dalam comfort zone saya sendiri. Saya cuma nak pi umrah dan haji saja. Di Haramain lain, di sana, kita betul rasa recharge dan sangat berbeza.

Tapi, bila dengan Shaklee, setiap tahun, Shaklee paksa saya melancong. Seronok la tengok tempat orang, tapi stress nak keluar dari comfort zone. 
Untuk anda yang suka melancong,ada impian nak ke Umrah percuma, anda boleh bersama Shaklee.

Dari 2013, Shaklee tak pernah gagal hadiahkan kami trip pelancongan 5 bintang percuma Alhamdulillah

2013 : Umrah & Dubai
2014 : US Long Beach
2015 : Umrah & Abu Dhabi
2016 : US Florida & Langkawi
2017 : Umrah & Istanbul
2018 : Umrah & Taif
2019 : US (San Francisco, Los Angeles, Las Vegas) & Phuket
Coming Trip
2023 : Umrah
2023 : US

Semua trip adalah percuma, ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Jadi, untuk anda yang mempunyai impian, Shaklee boleh membantu anda. Jom !


______________________________________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 

Hubungi saya ;


Farihah Abu Kasim


0192622200


 

No comments :

Back to Top