Slider

Tuesday, February 7, 2023

Kunjungan Ziarah Nad, Mama Mariah dan Mak Lang ❤️❤️

Sekolah kami sangat mudah bab pakaian. Hari-hari pakai jubah hitam, abaya hitam pun takdak sapa kata apa. Buktinya sampai sekarang, Nadia Ross dan saya masih suka pakai hitam. Malangnya Abaya hitam zaman kerja yang masih saya pakai, hari ni basuh pulak.

Dulu, dalam perjalanan ke Bio Lab, saya akan singgah Computer Lab, kacau Tr Nadia, kecaq apa yang patut, kacau Tr. Aimano Has (entah dia paham ka) Turun Bio Lab nak pi kantin, kacau lagi Nadia di Art Room. Cikgu serba boleh. Komputer pandai, melukis pun
hebat.
. Dasyat!
Rindu zaman dulu, zaman kerja yang banyak mendidik dan menggilap potensi diri sehingga kami menjadi siapa kami sekarang. Masa kita di sesuatu tempat, kadang-kadang kita rasa letih dan penat. Bila kita tinggalkan tempat tersebut, barulah kita hargai jasa dan pengalaman semasa di sana.


Setiap takdir Allah, apa kerja kita, siapa kita berkawan, di mana kita sudah tertulis sebabnya. Allah merancang perjalanan hidup kita dengan sangat baik. Ujian dan latihan disepanjang perjalanan jika kita hadapi dengan sabar dan tenang, akan muncul hikmah dan nikmat sebuah kejayaan.
Terima kasih Nad, Mama Mariah & Mak Lang sudi sampai ke ceruk kampung kami. Moga ada rezeki bertamu lagi. InsyaAllah 😊
___________________________________________________________________________________________________________ 💜, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim wasap : www.wasap.my/60192622200


No comments :

Back to Top