Slider

Tuesday, June 13, 2017

KETIKA ORANG LAIN PERLU MEMILIH KELUARGA ATAU KERJAYA, SAYA BOLEH MILIKI KEDUA-DUANYA



Kisah anak kesayangan saya, Noorhafiza Mohamad Akib. Anak Shaklee yang datang ketika saya baru bermula. Tak kisah pun dapat upline yang tak pangkat besar. Dia bermula dengan saya ketika kami tak ada apa-apa. Dan kami melangkah bersama-sama untuk capai apa yang kami ada kini. Jom baca apa kata fiza : 

>>>>>>

"Saya mula kenal Shaklee dengan orang lain, bukan Surijunior. Hati saya terpaut dengan produk Shaklee yang best.

Anak sulung saya, kurus kering. Minum air teh o saja dia nak. Tak suka makan. Hati ibu mana yang tak gelisah


Datang anak kedua. Hanya nak susu badan saja. Susu Formula tak mau! Budak cerdik memang macam tu kan? Mesti mau yang terbaik

Dua situasi ni, buat saya pening kepala. Akhirnya Shaklee lah penyelesaiannya. Anak sulung saya bagi Mealshakes. Dia lebih sihat dan lebih baik. Takdaklah sampai macam malnutrisi ! Anak kedua yang choosy tu, saya ambil set menyusu Shaklee, dan sangat best bila saya dapat fully bf anak kedua saya. Susu melimpah ruah! Tak padan dengan saiz petite saya ni ha!



Seller Shaklee saya selalu follow up. Tanya nak repeat order? Nak cuba vitamin ni? Nak? Macam tu ja lah. Saya agak rimas, tapi saya simpan. Ngeee

Saya jumpa blog & page Surijunior. Saya banyak juga baca info-info di situ. Suatu hari saya mesej kak farihah dan ucap terima kasih sebab saya selalu baca Surijunior. Terus kena soal siasat

Makan Shaklee lama dah? 
Tak cerita kat kawan2? 
Bantu depa?

Sembang pi sembang mai, kak farihah bagi jalan saya masuk ahli FREE ! Wahhhh ! Best ni !! Saya pun cari kawan2 dan adik beradik 7 orang untuk beli Mealshakes. Saya cerita kisah anak saya dan akhirnya saya register free dengan belian 7 tong Mealshakes ni.

Kecik molek ja orangnya. Kalau berdiri tepi fiza, rasa macam gergasi ! haha


Alhamdulillahhh...Duit jimat, Bonus pun dapat

Kisah Shaklee saya tak terhenti setakat itu. Dengan Shaklee ini, bisnes yang saya mulakan dengan modal 0 ini;

😎Saya dapat resign dan bekerja dari rumah. Income? 4 angka setiap bulan, tanpa gagal
😎Saya dapat bagi pencen pada mak
😎Saya dapat bagi suplemen pada keluarga saya, mak dan ayah
😎Saya dapat kebebasan masa
😎Saya dapat hadiah kan kereta baru untuk ayah

Dengan Shaklee, Saya tak perlu memilih untuk duit atau masa. Saya boleh miliki keduanya dan dengan Shaklee, Saya tak perlu memilih kerjaya atau keluarga. Saya boleh miliki keduanya"


Bina impian financial & time freedom anda dengan Shaklee? wasap fiza di > www.wasap.my/6012-5299013


No comments :

Back to Top