Slider

Tuesday, March 14, 2023

Beg Bagasi Umrah 2023 Dah Sampai



Kain ihram, dan separuh dari beg bagasi yang Shaklee hadiahkan tahun-tahun yang lepas. Minggu lepas, sampai lagi 4 beg untuk 4 tiket Umrah yang Shakle hadiahkan di tahun 2023. Doakan urusan kami dipermudahkan ya. Ameen.

Tak sempat buka kotak lagi beg-beg baru tu. Sayunya hati bila teringatkan haramain. Pi umrah ni, rasa release, masalah walaupun ada, macam kita pi mengadu kat Tuhan. Dekat dengan Tuhan, walaupun sebenarnya Tuhan itu ada di mana-mana dan sentiasa dekat dengan kita. Umrah ni macam kita recharge Positive Energy. Kita luah semua apa kita runsingkan , kita cakap semua isihati kesyukuran & kita minta semua apa yang kita nak dari Tuhan. 12 bulan bekerja dan menghadapi macam-macam kerenah dan ujian, pi Umrah selepasnya adalah reward dan kenikmatan yang tak terhingga.


Walaupun banyak sangat dosa, syukurlah Allah masih sudi jemput ke sana. Travel Umrah dengan Shaklee, saya sangat suka & appreciate, sebab saya tak perlu buat apa-apa. Semua Shaklee bagi dan uruskan. Tadah saja.
________________________________________________ 💜, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim Wasap : 0192622200

 

No comments :

Back to Top