Slider

Thursday, March 9, 2023

Hilangnya Sebuah Derita

 



Kali pertama bergelar sebagai ejen Shaklee yang sah, yang berlegar di kepala cuma duit, duit dan duit sahaja. Malu sebab tak ada pendapatan sendiri walaupun bergelar graduan.
Malangnya pada masa tu, Achik Ruby hanya berkongsi kebaikan yang dilalui orang lain. Tak terlintas pun nak cuba supplement yang dijual sendiri. Betullah yang dikata, kalau kita sendiri tak pernah rasa apa lebihnya Shaklee, perkongsian kita kepada orang lain tawar. Hambar. Tak ada kesan.
Bersalin anak pertama, derita sakit belakang berpanjangan sehinggalah mengandungkan anak kedua. Alhamdulillah, konsisten dengan 4 biji ostematrix setiap malam, sakit belakang hilang. Tempoh hamil anak kedua juga, tak pernah saya tinggal omega dan ESP. syukur, saya bebas darah tinggi semasa hamil. Berat badan pun naik mengikut saranan doktor. Hepi. Bila cuba dan rasai shaklee effect sendiri, pengalaman tersebut buat Achik Ruby betul betul tekad untuk berkongsi segala kebaikan. Sihat dapat, duit pun masuk.
Alhamdulillah, selain suami,ramai lagi yang menyokong pilihan Achik Ruby untuk terus menyebarkan manfaat bersama Shaklee. Terima kasih buat semua yang selalu bermurah hati untuk like dan komen post Achik Ruby. Love uolls ______________________________________________________________________________
💜, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim Wasap : 0192622200

No comments :

Back to Top