Slider

Friday, March 31, 2023

Kenyang lebih lama dengan Life Shake Shaklee

 Perkongsian dari anak downline saya, Natrah Mohamed.




Assalamualaikum. Saya nak share Shaklee Effect yang terkini. Beberapa hari lepas cuba berpuasa sunat. Bangun pagi, niat puasa, namun tiada makanan untuk sahur. Jadi, paling mudah dan ada masa tu, Life Shake Elderberry.


Saya bancuh dan minum LSE ni saja. Goncang2 dan jadilah ia sebagai menu sahur. Minum lagi air masak 2,3 teguk. Alhamdulillah..Efek kenyang memang terbaik. Hingga menjelang petang masih bertahan. Masa tu saya tertunggu2 bila perut nak berkeroncong nih😂🤭


Saya masih menyusukan anak yang ke 4, berumur 2 tahun. Biasanya ibu menyusu ni cepat lapar. Dahaga pun kurang walau sempat minum air masak sikit saja.
Dan efek yang paling best, sangat lawas. 2,3 kali membuang air besar hari tersebut. Memang kaya dengan serat betul!


Patut la ramai suka sahur dengan LSE ni. Atau jadikan sebagai sarapan. 
Memang recommended untuk yang nak kurus, sebab ia pengganti menu lain yang tinggi kalori.

















______________________________________________

💜, 
Farihah
Shaklee Effective Master Coordinator 
Hubungi saya



No comments :

Back to Top