Slider

Monday, March 6, 2023

Kenapa Community Bisnes Shaklee Best

Sekarang ni ramai yang nak mula berniaga dengan Shaklee. Bukan sahaja kerana ia fleksibel, mudah tanpa perlu simpan beban stok yang banyak tapi produk Shaklee menang trusted brand 2 tahun berturut-turut. 12 tahun bersama Shaklee. Tak pernah agi saya kekal lama seperti mana saya dengan Shaklee. Sistem Shaklee yang sangat reliable dan management yang sangat baik hati buatkan saya lebih lagi untuk setia bersama Shaklee. Paling bersyukur dikelilingi team yang sangat positif dan supportive walaupun pangkat dan pekerjaan berbeza, ada berlatarkan guru, doktor, usahawan, engineer, wartawan dan sebagainya. Walaupun asing-masing menjalankan bisnes yang sama, tapi tetap saling menyokong antara satu sama lain. Alhamdulillah Shaklee pilihan yang tepat menemukan kami bersama.
Shaklee ada pelbagai generasi. Shaklee diasaskan oleh seorang doktor chiropractic dan bermula 1956 shaklee dipasarkan. Dan generasi shaklee sudah pun ada yang 60 tahun guna shaklee.
Pergi Program Shaklee pun dapat hadiah. Pergi workshop, awal-awal lagi dah dapat hadiah. Ada yang dapat Hero Kiddo, Vitamin C, Collagen Powder dan macam-macam lagi. Bayar hanya RM30 tapi dapat balik dengan vitamin lebih RM300. Memang sangat untung! Begitu la company Shaklee, Selalu support bisnes leaders. Event Shaklee tak pernah biasa-biasa, suka bagi hadiah dan paling best input yang kita dapat semasa event.
Antara sebab lain yang buatkan Komuniti bisnes Shaklee ni best; sentiasa ingatkan keseimbangan antara dunia dan akhirat. Muamalat dalam berniaga dan saling sentiasa mengingatkan tentang keberkatan rezeki dan siapakah pemberi rezeki yang kadangkala kita terleka ketika mengejar sales.. terlupa kepada Allah yang memberikan rahmat dan rezekinya. Bersyukur dikelilingi insan yang baik dan hebat-hebat. Selain keluarga kita yang menentukan siapa kita hari ini ada siapa kita bersahabat. Bagaimana circle kita? Baiklah sahabat kita, baik lah kita, baik lah juga circle kita. InsyaAllah.
__________________________________________________________________________________________ 💜, Farihah Shaklee Effective Master Coordinator Hubungi saya FB : Farihah Abu Kasim Wasap : 0192622200










.


 

No comments :

Back to Top